En arbetskamrat var o krulla lite gummi på kinnekulle den 14'e o sa att det var en S3'a där oxå. Gick tydligen "som faaan" enligt honom. Någon härifrån?
kan ha varit illebror här på sh, fast han kör en street triple
En arbetskamrat var o krulla lite gummi på kinnekulle den 14'e o sa att det var en S3'a där oxå. Gick tydligen "som faaan" enligt honom. Någon härifrån?
kan ha varit illebror här på sh, fast han kör en street triple
Var nog han då. Efter att ha frågat arbetskamraten lite mer så kom jag fram till att hojen var "rödaktiga". Måste ju vara en st3'a.
Jag säger som Gert Fylking;
Äntligen!
Fast jag var ändå bland de långsammaste.... Rom byggdes inte på en dag! (Det tog minst en vecka)
Grattis!
Blir jag ensam Speedy på Gälleråsen i veckan?
Tjong
Tjong
Tjong
Hallå där alla Speed triple kollegor
Tänkte det kunde vara lite dags för mig att visa min Speed triple. Jag läser en hel del i denna tråd, men skriver inte så otroligt mycket som ni säkert märkt. Hur som helst här är min leksak:
Från bike.se / bike week.
Är det triple kungen månne? Fasiken att man var tvungen att jobba just denna vecka.
Tänkte det kunde vara lite dags för mig att visa min Speed triple. Jag läser en hel del i denna tråd, men skriver inte så otroligt mycket som ni säkert märkt. Hur som helst här är min leksak:
Från bike.se / bike week.
Är det triple kungen månne? Fasiken att man var tvungen att jobba just denna vecka.
Jupp det är slitsamt att bränna franskt Gummi hela veckan....
Idag vart det riktigt fortköra, 2 riktiga framhjulsläpp.... och därefter nya kallingar
Hade nya PP 2ct dagen till ära och lyckades slita upp skuldrorna ordentligt
Men man saknar en del kusar i spisen för att man ska hänga med R maskinerna på rakorna. Men kul är det! man kan juh alltid irritera i kurvorna och ligga i bakhjulen...
Det var fler Speedys där i veckan åxå Någon som läser här ?
Tjong.
Känns det bra att vara omslagspojke på bike.se?
// Johan
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |