Tjena! Ville bara sæga hej, køpte mig en (som jag brukar sæga) "hallonrød" Speed triple -01 før några veckor sedan. Førsta gången jag skriver hær på forumet men har tittat på det ca 128ggr/dag sen jag køpte den!
Hørde någon siffra om att det fanns 2 st med denna færgen i sverige, någon som vet något om det?
Bor i Gbg, 24 år, kortet i 4 år, kørt gammal endurohoj medans jag pluggat, så nu nær man æntligen jobbar fick det bli en med lite mer kræm... Om någon undrar varfør jag skriver med norska bokstæver så e det før jag veckopendlar till jobbet i norge, och alltså sitter på forumet på jobbtid
førøvrigt har jag lite planer med hojen o satt några i verket, bl.a. miniblinkers fram, diodlyse bak inkl blinkers, bytt speglarna, tagit av flyscreen'en, tagit av pakethållaren (!).
Att gøra: Byta till xenon, fixa extra ljusrelä, galler till scoop, belly pan.
Funderar på: innerskærm bak, på något sætt flytta låga orginalkolfibersliponet upp under sadeln, fixa med reg-skylten så den blir diskretare.
I vinter: lacka om den i någon schysst færg... Som tur ær så har man ju lite tid på sig att tænka på det...
Jaja, det var min historia, tack før alla tips man fått genom læsningen hær o framöver!
//Martin