Jag håller med - hoppas att marknaden gör det också. Alla fordon ska ha massa teknologi idag och första ägaren har sällan hojen mer än några år, alltså är teknikstrul oftast inget problem för den ägaren. Kombinerat av vad många vill ha idag = så mycket bling som möjligt tror jag att detta beslut kan vara riskabelt då många av konkurrenterna har "leccy suspension".Ser riktigt fin ut, gillar att dom valde bort elektroniska fjädringen. Då vågar man ju köpa en beggad om ett par år!
Vet ju inte var du hör hemma men kika in hos mc-konsult i Lidköping. Köpte min rs-19 av Jalle där. Grymt trevliga.Hade gärna beställt mig en ny 1200 men då det finns få vettiga verkstäder (som man kommer vara beroende av) så sneglar jag på en Tuono eller äldre RS. Eller så får det bli en tur till Karlstad, det är nog den enda verkstaden/åf där man känt sig välkommen efter att Triumph Länna såldes och konkade.
Har inte varit i kontakt med dom tidigare mer än att försöka få kontakt med dom via telefon och mail vilket var svårt.Vet ju inte var du hör hemma men kika in hos mc-konsult i Lidköping. Köpte min rs-19 av Jalle där. Grymt trevliga.
Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Nä inte servat än. Köpte hojjen i november. Men dom säljer ju mycket triumph och min är servad där av tidigare ägare. Då utbudet av verkstäder som servar mc är skralt i min lilla stad så blir det nog till att åka dit framöver. Dom kan ju historiken eftersom den såldes där när den var ny. Men kan dock inte uttala mig om hur servicenivån är ännu.Har inte varit i kontakt med dom tidigare mer än att försöka få kontakt med dom via telefon och mail vilket var svårt.
Men får kanske ge dom en chans till.
Har du servat hojjen där också? Hade varit kul med någon verkstad som kanske har lite sakkunskap om ett märke istället för som Poobike som säljer allt och bara är dryga. Men dom kanske har koll.
Tack för tipset, får kolla upp.
Synd bara att den fortfarande har samma apfula ansikte.Vad tycker ni? Jag gillade vad jag såg
Det har gått många rykten genom åren, får hoppas att det stämmer då.Har hört rykte om att det kommer bli förändringar på återförsäljarfronten i Stockholm. Ryktas om Desmocenter..... Kan bli bra.
Ansiktet är ju det bästa med tripplarna Gör att dom sticker ut lite.Synd bara att den fortfarande har samma apfula ansikte.
Skulle vara smäck om de skulle göra en Trident 1200 (med samma spec då). Inte felfri, men tycker faktiskt att Trident ser mindre offensivt ful ut än speed / street triple. (som ser lukadana ut, fortfarande)
Det sticker ju som tur är ut lite mindre nu än förra generationen, men tyvärr dom fortfarande ansiktet allt för långt framför gaffeln.Ansiktet är ju det bästa med tripplarna Gör att dom sticker ut lite.
Tycker det är trist att det blir lite för lika, som S1000R i senaste upplagan, trist att dom tappat sitt lite unika face.
Underbar provkörning av en 25 år gammal Triple!Det sticker ju som tur är ut lite mindre nu än förra generationen, men tyvärr dom fortfarande ansiktet allt för långt framför gaffeln.
Tydligt vilken som är den snyggaste hojen.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |