Shit är det Triumphs ? -Dom har riktigt lång leverans tid på det just nu, tydligen en succe.
Näpp styret är ifrån en cross affär. Något bredare och rakare och så är det 5cm högre än original.
Shit är det Triumphs ? -Dom har riktigt lång leverans tid på det just nu, tydligen en succe.
Näpp styret är ifrån en cross affär. Något bredare och rakare och så är det 5cm högre än original.
OK, snyggt var det. Dina svarta risers sitter som en smeck. Jag ringde direkt och bad dom kolla om Triumph har dom i svart.
Ju mer jag kollar på din bild dessto säkrare blir jag på att lacka styrkronan svart halvmatt. Jag har redan gjort det med motorfästet på vänster sida och då passade jag även på att få in skruven. Bort med tjocka brickan och svarvade ner skruven och gängade en liten bit till. Dom sparade väl några kronor på att ha samma skruv på båda sidorna.
Jag har inga svarta risers på min. Men fattar att du menar Triple kungens bild Kan bli riktigt snyggt att lacka styrkronan så som du säger
Klart man är sugen
Fråga, När du bytte till en fetingstyre fick du modda om bromsslangar och annat till gasen m.m.?
Idag pendlar jag på hojen till jobbet!
Hade´
Kabelstammen och bromsvajer är tillräckligt långa, men fick förlänga bromsslangen 5cm.
Slang med guldnipplar ?
Var och hämtade mitt gamla avgassystem på verkstan idag och frågade om när mitt fatbar och mina risers kommer. Beskedet var 23 april
Näpp tyckte det blir för mycket guld så jag valde borstat silver typ.
23 April blir nog lagom då har dom nog hunnit få upp allt grus
Rastade bågen ner till Rosenhill i går, fantastiskt väder! men såg bara en Speedtriple? ligger ni hemma och putsar fortfarande?
Hej förresten, är ny här
/Lucabrassi
Nej, jag håller på att rensa upp bakdelen och väntar på att färgen på den nya skylthållaren skall torka.
Och väntar på SH som laggar som CS på en P90 med 64kb !
View attachment 186367
View attachment 186368
Chnyggt avgassystem! (Inte alls avis )
Ar den dar skylthallaren na orginal som du moddar om, den ser Uberprojsisk ut
bilder i morgon.
Observera orginal skyltbelysningen.
View attachment 186484
View attachment 186485
Oops, jag har glömt reflex.
Igår ville jag verkligen sälja min Triple och idag gjorde jag det. Men nu börjar jag få ångest, kommer jag någonsin få höra en sådan sång igen? Brölet, avgassmällarna, vad har jag gjort!?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|