MaScoot
kast me' liten bomullstuss
- Gick med
- 24 May 2005
- Hoj
- Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Om dom skrotar min gamla triple och jag köper en 675 istället, får jag åka med er ändå?
ajajaj, slå mej inte med pinnar!
Klart att du får
Hmm, ja, det var slött...jag fick min samma kväll? Fast det var ju inte den europeiska handlarn.
Jo, avi8ors tune är ju gjord för icke sai så motorn/datorn tror ju att den inte finns. Så det smällde rejält i grejorna först med den. Men efter täppt SAI så var det rock n roll! Och butt-dynon kände rejäla förbättringar...mer drag från botten och ett jämnare pådrag överlag. Men det är ju min butt..din kanske har andra preferenser??
Jag tog någon bild på min täppta SAI så säg till om du vill se, det var easy-peasy!
Det vore ju ascoolt om du kunde skicka bilder! Funtar dock på om det inte räcker att enbart gaffa över hålen i luftburken? Har för mig att nå'n på TS3 tyckte det funka kanon.
Hur funkar det när man tar av tanken? Måste man stänga av en bränslekran någonstans?
Tänkte bänka hojen före och efter ändringarna...så jag lär inte mappa om på några veckor...bänksnubben har semester den lilla j-veln Fan, att folk inte kan hålla sig hemma när det gäller viktiga saker.
Last edited: