Jag läste om din krasch, det var några år sedan jag lyckades med en liknande manöver. Hoppas du har repat dig helt nu.
Men que? Har du dödat Bettan helt?
Tjena!! ja stendöd tyvärr Men det var kul sålänge det varade!
Jag läste om din krasch, det var några år sedan jag lyckades med en liknande manöver. Hoppas du har repat dig helt nu.
Men que? Har du dödat Bettan helt?
Tjena grabbar!
En liten fråga som jag önskar ärligt svar på... Har en Tiger 1050 -07´a men hade den inne på service för et tag sen och fick låna en Triple... tyckte den var skitkul att köra och vart sugen...
Hur är dom att köra typ 10 mil på, blir man skittrött? Känns den liten? Saknar man möjligheter att hänga på boxar eller likn? Om man inte kan bakhjulsåka mm, har man kul ändå på den ändå...
Eftersom jag fått dessa dumma tankar på att byta en sprillans hoj och förmodligen loosa en del pengar vill jag bara motivera mig att det inte blir galet... svårt nog att få medhåll hemma!
Är ju kanon nöjd annars med tigern, bekväm osv, men Triplen känns lite kaxigare och "busigare"
Vad tror ni, gör man dumt... kanske fel tråd att få något annat svar än BYT kanske???
Kan bara svara för mig själ, tycker den e FÖRBANNAT rolig att köra, kommer på mig själv ibland att jag flinar inne i hjälmen. Man har hur kul som helst även om man inte åker på bakhjulet, det är inga problem att köra 10mil eller mer med den, om du skulle uppleva sadelns som hård finns det en "gelsadel" i tillbehörssortementet.
Det funkar bra att brumma långt på Triple inte lika vindfritt som tigern men roligare.. Jag har tok tourat flera gånger över 180 mil på en helg funkar OK. Väskor finns som tankväska och jag har fixat en liten hållare så jag kan ta med mig en dry bag bak på. så det går att lösa men 90 % av tiden har man inget med sig ändå. En kul grej är att S3 gör inte bort sig på bana och är skit kul att svänga med.Tjena grabbar!
Hur är dom att köra typ 10 mil på, blir man skittrött? Känns den liten? Saknar man möjligheter att hänga på boxar eller likn? Om man inte kan bakhjulsåka mm, har man kul ändå på den ändå...
kanske???
Borde kunna funka! Vi kan väl höras när det börjar närma sig!
oanvänd, passar inte på mej helt enkelt. ny 1295 spänn, vill ha 1000 prutat och klart Storlek medium.
Tjena grabbar!
sugen...
Hur är dom att köra typ 10 mil på, blir man skittrött? .....
Någon som vet vad det e för bultstorlek och stigning på fästena där man skall montera kraschpuckarna på en speed triple 1050 06a ?
Vad sägs om onsdag 22 aug? ...
Jag kan inte den 22, är i Falun på jobb då
Ja tyvärr missar jag det. Jag hade tänkt vara med men igår fick jag reda på att jag måste vara i Falun då. (Stor kund - Stor order, inte mycket att göra). Det går fler tåg. Ha det så kul, det blir det säkert.
Tjena grabbar!
En liten fråga som jag önskar ärligt svar på... Har en Tiger 1050 -07´a men hade den inne på service för et tag sen och fick låna en Triple... tyckte den var skitkul att köra och vart sugen...
Eftersom jag fått dessa dumma tankar på att byta en sprillans hoj och förmodligen loosa en del pengar vill jag bara motivera mig att det inte blir galet... svårt nog att få medhåll hemma!
Är ju kanon nöjd annars med tigern, bekväm osv, men Triplen känns lite kaxigare och "busigare"
Vad tror ni, gör man dumt... kanske fel tråd att få något annat svar än BYT kanske???
Då missar du en schysst kväll, Stunt/street-kvällarna på Barkaby e mycke hojjar å mycke bus!
Så vad händer på triple-tråden, blir det nåt den 22:a ELLER?!?
18.00 Rapido MCK (vid Gullmars) sen vidare till Barkaby street/race-kväll.
1. Magnif Bastard
2. Ma Scoot
3. Snajdarn
4.
5.
6.
När man äntligen skall upp på hojen i söndagseftermiddagen efter att varit borta en i en vecka och kommer ut vad ser man... Inget tändningslås kvar... samt åverkan på kedjan.
När man äntligen skall upp på hojen i söndagseftermiddagen efter att varit borta en i en vecka och kommer ut vad ser man... Inget tändningslås kvar... samt åverkan på kedjan. Vet inte om man skall vara glad att hojen står kvar eller om man skall sura för att man åker på några tusenlappar för att skaffa nya lås...
Fråga 1. Är man en idiot som tror att man kan få ha kvar en 95.000 kronors hoj om man bor i sthlm? - dvs. skall man sälja och köpa något mindre stöldbegärligt?
Fråga 2. Hur lång tid tar det igentligen att ta bort tändningslåset? 30 sekunder? det verkar ju inte speciellt komplicerat.
Fråga 3. Någon som vet vad ett nytt tändningslås till en s3-06:a kostar?
Nu sitter jag och väntar på bärgaren för att köra den till verkstan.. (Hojen får inte stå kvar eftersom den måste vara låst med 2 lås och nu är ju ett borta... )
Suck och stön, inget hojande på säkert minst en vecka
Hoppas ni andra hade kunde njuta av dagen lite bättre....
Ett tändnngslås är inte så dyrt och lätt att sätta dit, kolla med skroten där finns det nog en billig om det inte går på försäkringen.
Trist med hojen hoppas på snabb lösning.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|