MaScoot
kast me' liten bomullstuss
- Gick med
- 24 May 2005
- Hoj
- Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Dang, det såg illa ut, hoppas det gick bra med föraren!
Shit..nu vart det lite obehagligt.
Dang, det såg illa ut, hoppas det gick bra med föraren!
Shit..nu vart det lite obehagligt.
Om den kom in på reparation så borde det förhoppningsvis gått bra???
Om den kom in på reparation så borde det förhoppningsvis gått bra???
Var styret av och skrapad på hela väntersidan, samt ett Arrowsystem på?
I så fall är det min kompis hoj, han klarade sig hur som helst bra. Skrapat ställ och några blåmärken bara
Hade dom börjat laga hojen?
Var styret av och skrapad på hela väntersidan, samt ett Arrowsystem på?
I så fall är det min kompis hoj, han klarade sig hur som helst bra. Skrapat ställ och några blåmärken bara
Hade dom börjat laga hojen?
ja vänster del av styret var av och hängde! Den stod på reparationsbord, så dom borde väl påbörjat!
Han fick precis nu reda på att IF löser in den. Tydligen 80 000:- i bara delar att laga den. Vi som inte tyckte det såg så farligt ut adrenalinet som spelade ögonen ett spratt kanske. Trist på en riktigt fin hoj, mattsvart också..
Eller så saltar verkstaden räkningen till försäkringsbolaget och får vipps en "skrothoj" att köpa till vrakpris och restaurera.
Jo, kan tänkas!
Och jag var och provade en Super Duke idag.
Fast nja, inte all that tycker jag då rakt inte. Kitlas i rumpan gör den...tog nån kvart eller nåt innan jag hade återhämtat mig helt.
Sen klart...inget fel på hojen inte...bromsarna tog ju som svin!!
Jo, kan tänkas!
Och jag var och provade en Super Duke idag.
Fast nja, inte all that tycker jag då rakt inte. Kitlas i rumpan gör den...tog nån kvart eller nåt innan jag hade återhämtat mig helt.
Sen klart...inget fel på hojen inte...bromsarna tog ju som svin!!
Et tu, Brute?
..nu börjas det igen. Gå å köp den där satans Duken du...din Speedy behöver någon som är trogen och inte är ute och prasslar hela dagarna.
.jaha triumph....det är väl skitkvalitét osv....dom vet inte en skit...
Han fick precis nu reda på att IF löser in den. Vi som inte tyckte det såg så farligt ut adrenalinet som spelade ögonen ett spratt kanske. Trist på en riktigt fin hoj, mattsvart också..
+1!!!Hur många har råkat ut för folk som kommer fram och frågar om trajan läcker olja och går sönder hela tiden? Det är nästan komiskt tycker jag, att så många har en relation till Triumph speciellt äldre som ofta börjar sina meningar med
- jag minns när jag var ung.... och så kommer en radda om truxton och andra modeller som var fina grejer på tiden det begav sig. Hade senast i fredags en snubbe i 50 + åldern som tyckt att det var en häftig hoj jag hade och själv hade han kört bonnville i sina ungdomens dagar. Han blev jätte förvånad när jag svarade Ja på frågan om den gör över 150 km/h!!! inte klokt Vilken utveckling!
Hade´
Bor han i Bromma som klotade?
Nej i Södertälje..
Ingen som vet om det finns någon mattsvart 07:a till salu någonstans?
Edit: såg att du är från Halmstad, han är nyss hemflyttad därifrån efter 4 år, nån du känner?
Redan sugen på å byta??
Nej i Södertälje..
Ingen som vet om det finns någon mattsvart 07:a till salu någonstans?
Edit: såg att du är från Halmstad, han är nyss hemflyttad därifrån efter 4 år, nån du känner?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|