Äntligen
Har äntligen fixat ett dragbar-styre och börjat monterat det på S3:an (04:a), ser bra ut men är inte riktigt klar...
Ett par frågor om någon har pillat på detta innan:
a) Sitter ett par plaststift i elreglagen som passar i förborrade hål på originalstyret. Tänkte göra det lätt för mig och kapa bort plaststiften så blir det lättare att prova lite olika vinklar på reglagen och (nya) styret. Kan inte se några problem med detta, gör ni?
b) Styrändspluggarna sitter ordenligt fast på originalstyret, är det bara våld och mera våld som gäller??
c) Vänstra handtaget ska jag strax sätta dit oxå... tänkte ta lite bensin på och trä på skiten, gissar att det borde klibba/vulka fast rätt bra... eller behöver man limma tro??
Sen blir det en del trixande med vinklar hit och dit för att få till så att reglage och handtag inte går emot tank eller fly-screen vid fullt styrutslag... Hade tänkt att ha styret lite lätt vinklat neråt men då går det tyvärr emot... Vi får väl se hur det löser sig. Fly-screen vill jag ha kvar, lite osäker på om jag kommer lida av om det eventuellt inte går att ge fullt styrutslag...
d) erfarenheter av inte kunna ge fullt styrutslag?
Hur som så är jag ganska säker på att nya körställningen kommer att passa mig bättre. Löser det sista i helgen och sen blir det att vänta på våren...
Tackar för eventuell hjälp!
Slut på uppsatsen!