Det är ditt kall, du måste bara slå till. Får den inte kärlek snarast förtvinar denVa o kika på den, fanns ingen dokumentation eller historia. Den hade inte fått någon kärlek på länge, rostig.
Ja avvaktar nog.
/D
Det är ditt kall, du måste bara slå till. Får den inte kärlek snarast förtvinar denVa o kika på den, fanns ingen dokumentation eller historia. Den hade inte fått någon kärlek på länge, rostig.
Ja avvaktar nog.
Va o kika på den, fanns ingen dokumentation eller historia. Den hade inte fått någon kärlek på länge, rostig.
Ja avvaktar nog.
Jag har Rizomas liknande som du har, och dom sitter still bara man dragit åt dom ordentligt.Jag skulle behöva tips från er på snygga och bra speglar till Speed triple.
Just nu har jag haft ett par liknande dessa:
View attachment 388297
Vid höga hastigheter tappade de dock fästet och gled bakåt pga luftmotståndet.
Nu tänkte jag använda originalfästet för nya speglar då det känns stabilare.
Jag vill köpa Rizoma men kan inte lägga 2000:- på ett par speglar, så jag skulle behöva tips på billigare speglar som skulle passa på en 01a. De ska vara svarta.
Gärna återförsäljare i Sverige då det är brådis...
Är det bättre sikt i bar end speglar än vad orginalspeglarna erbjuder? Jag ser inte mycket bakåt i mina orginalspeglar, förutom mina armbågar.
Det tvivlar jag starkt på. Nu har jag aldrig kört med orginalspeglar men med Triumphs bar end speglar är sikten inget vidare.
Typiskt! Jag var lite sugen på att byta till bar-end-speglar för att få bättre sikt. Jag får väl fortsätta virda på nacken för att se vad som finns bakom...
Skillnaden är enorm, du ser speglarna ovan, mina Ebay + Rizoma, dessa kan du tex vinkla utåt, då ser du ALLT bakom dig, har du speglarna över knogarna så ser du även då bättre än med originalspeglarna.
Vet inte vad PelleS har testat för speglar som inte var bättre än original däremot...
Vet inte vad PelleS har testat för speglar som inte var bättre än original däremot...
Hej! till er som hört talas om lyktglasproblemen som startade iom 2011års modell:
Hade min 2012 på årlig service, då byttes även strålkastarna! Så tydligen är det ett problem, även om jag inte sett minsta antydan på min.
Fick min nya triple i torsdags. Har strippat av den lite och monterat ett annat lyse.
Köpte den sent i höstas, men han få på Mivv system och tailtidy innan vinterförvaring.
Men under vintern så har nya kopplings- bromsgrepp monterats och miniblinkers runt om (har dock problem med att ledreläet inte riktigt vill som jag vill, nån med tips på bra ledrelä till Sp3?)
Sjukt läcker!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |