Var och besiktigade min -07 och fick godkänt protokoll i år igen dock fick jag en anmärkning att halvljuset på högersida stod lite lågt och att jag borde höja det lite. Någon som vet om det går och hur man i så fall gör? Vid en snabbkoll så hittade vi ingen bra skruv att ändra på.
Om hojen gick genom besiktningen så kan det väl inte vara så illa att en höjning av båda gör helljuset för högt?Då kommer det andra lyset vara för högt
Om hojen gick genom besiktningen så kan det väl inte vara så illa att en höjning av båda gör helljuset för högt?
Har varit och tittat på två speed triple, båda med arrow 3-1 low exhaust system tror jag det heter?
Älskar ljudet och den nakna looken de ger hojen vid bakhjulet
Nu till min fråga. Funderar att åka kolla på ytterligare en men denna har ett annat arrow system och ligger en bit bort.. de är dubbla pipor på varsida av baken, Ger detta system samma fina ljud?
Om inte vad får man räkna med för priser på ett 3-1 low exhaust system?
mvh
Hej.
Jag undrar om det är någon som vet ifall det fungerar att koppla in en instrumentpanel tillhörande en Speed Triple -06 till en -09? Anledningen till min fråga är att jag inte hittar någon begagnad instrumentpanel till salu till min -09 utan endast till en -06. Nya kostar ca 12 000,- vilket jag helst undviker.
Tacksam för svar!
Viktor
Tack för din hjälp!
Korta kopplings och bromsgrepp, någon provat? Fungerar kina varianter? Den saknar ju hydraulkoppling så jag undrar om man orkar koppla med 2 fingrar? Har inte hojen nära så kan inte prova just nu....
Korta kopplings och bromsgrepp, någon provat? Fungerar kina varianter? Den saknar ju hydraulkoppling så jag undrar om man orkar koppla med 2 fingrar? Har inte hojen nära så kan inte prova just nu....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|