Triumph Street Triple-tråden

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Wiiie va bra!
Provsatt å klämde lite på en R på mc-mässan.. fan vet om dom är värda pengarna.. ska byta till tjockare olja i gafflarna i sommar.. får se hur de blir

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Hoj
675 -06, R1 -15
För att citera Henry Ford: "du kan få alla färger du vill, så länge det är svart"

:)

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.
Wiiie va bra!
Provsatt å klämde lite på en R på mc-mässan.. fan vet om dom är värda pengarna.. ska byta till tjockare olja i gafflarna i sommar.. får se hur de blir

du får mer än gärna berätta om hur hojjen blir efter det, skulle gärna vilja ha min lite hårdare.

Frankster

Frankster!
Gick med
10 Oct 2006
Hoj
R1 -02
så berätta för mig nu pojkar.. kommer jag att lipa fall jag köpte en street triple nu efter att ha kört R1? tänkte mest på vridmoment o saker.. läst en hel del bra om den och den e ju onekligen läcker.. men när man inte vet..

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Hello!

I höstas snackade vi i Speed Triple-tråden om att ha en gemensam bankörning!

Jag uppmanar därför alla att boka SMC's körning på Gelleråsen 31/5! Vi är redan ett gäng som bokat! Det är en söndag precis på vårkanten, perfekt för avrostning!

Info hittar ni här!

Vore grymt om vi blir ett duktigt gäng triplar!

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Hoj
675 -06, R1 -15
Ny ägare

Sådärja, då var man oxå ägare till en str3 :yoparty

Första tanken var att köra hem den från förra ägaren trots temperaturer runt nollan. Dock var det snö på vägen (ja, i skåne) så fick bli släp istället. Fick en ytterst liten provtur....ner i garaget efter avlastningen.

Kan väl säga att det kliar i fingrarna för en ordentlig provtur. Har ständig uppdatering på SMHI... Hoppas på en tidig vår.

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
så berätta för mig nu pojkar.. kommer jag att lipa fall jag köpte en street triple nu efter att ha kört R1? tänkte mest på vridmoment o saker.. läst en hel del bra om den och den e ju onekligen läcker.. men när man inte vet..

Nej det är rätt fint vrid i triplen oxå.. givetvis inte att jämföra med en 1000-kubikare... men du kommer få satans med körglädje.. utan att bryta ryggen :D

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.
Någon som kan dela med sig kring hur passagerare trivs bakpå?

Sambon min är ca 173 cm lång och sitter helt ok.

15milarundor inga som helst problem, finns inga hantag förutom mina Lovehandles" att hålla sig i bara.

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Hoj
675 -06, R1 -15
Mina passagerare brukar inte vara större så det låter ju kalasbra, dock ska jag inhandla handtag då där inte är mycket att hålla i på mig :hihi :hihi

laztur

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2008
Hoj
zx6r, Street Triple R
Tjenare,

Har beställt mig en ny street i dagarna och har plöjt igenom tråden här så gott jag kunnat, men antingen har jag varit blind eller så har det inte funnits några bilder på andra nummerskyltsmoddar än mad doctors. Gillar inte riktigt utseendet på den modden och vore väldigt tacksam om någon som har använt något annat "kit" kunde slänga upp ett par bilder på alternativa lösningar.

Tackar på förhand och syns på vägarna i vår :tummenupp

Magoshine

Går min egen väg
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -10
Tjenare,

Har beställt mig en ny street i dagarna och har plöjt igenom tråden här så gott jag kunnat, men antingen har jag varit blind eller så har det inte funnits några bilder på andra nummerskyltsmoddar än mad doctors. Gillar inte riktigt utseendet på den modden och vore väldigt tacksam om någon som har använt något annat "kit" kunde slänga upp ett par bilder på alternativa lösningar.

På sidan innan la jag upp en bild på ett kitt från Ermax med undertray som jag tänkte snygga till baken med:tummenupp

laztur

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2008
Hoj
zx6r, Street Triple R
Se där, man tackar. Måste blivit lite trött i ögonen när jag väl kommit fram till de sista sidorna :glömdet

Crank

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Nada
Köpa Street Trea

Tjena

Jag är på jakt efter en beggad Street Triple. Nån som är sugen på att sälja? Lade ut en annons här på köpes om det är någon som är sugen på att bli av med sitt åbäke :D

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
Tjenare,

Triumph center i lkpg säljer ett kit oxå.. har dock inte sett hur det ser ut.. snyggare än original kan jag väl nästan garantera iaf :D

Zard

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Hoj
fd Triumph Thruxton, fd Triumph Street Triple, fd Suzuki GSX600
Tjena

Jag är på jakt efter en beggad Street Triple. Nån som är sugen på att sälja? Lade ut en annons här på köpes om det är någon som är sugen på att bli av med sitt åbäke :D

ring mig på 0735-105280 om du är sugen på en fullutrustad Street Triple..

Ola

M@rtin

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2007
Hoj
Honda Cbr1000rr Fireblade -04, KTM 690 SMC -11
Tjenare,

Jag har gjort så här... http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/76171-my-homemade-tail-tidy.html

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Hoj
KTM Superduke 08:a
Street Triple köpes

Jag är på jakt efter en Street Triple.

Har följande krav:

Färg = vit

Utrustning = slip on

Funderar du på att sälja så skicka ett PM

evil sibling

Calcatea Bellator
Gick med
7 May 2007
Hoj
R R R [Triple R]
... R

hello, long time reader, first time writer... (i denna tråden alltså)

sålde monstern förra veckan, själv har jag precis kommit hem från Triumph center i Löddeköpinge... drygt 100 000 fattigare... men snart 110 hästar rikare :banana

nu får det ta och bli vår!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...