Aragorn
Guest
En fråga:
Vilken försäkringsklass är det på Street Triple? If har ju en speciell Triumph-försäkring.
Vilken försäkringsklass är det på Street Triple? If har ju en speciell Triumph-försäkring.
En fråga:
En fråga:
Runt 10 med montering får man ju betala i sverige för ett arrow low boy.
I veckan ska jag ta mig i kragen och åke och hämta min triple.. . ska försöka ta lite bilder på den och lägga upp oxå
En fråga:
Sådär. då har man tagit sig i kragen och tagit hem hojjen. Blev en kort tur på gatan då det spöregnade.. men så härlig den är.. och så sjukt mycke snyggare med low boy systemet och uppflyttad skylt.. nu vill jag att det ska bli varmt och fint =)
Men hur blir det med ljudvolymen? Jag vill kunna piska runt en storbana utan att byta system...
/Mattias
You can't have it all! Eller? Det finns ett low boy som är godkännt men ger nämnvärt inget mer än orginal. Snyggare kanske men what's the point!
Om du undviker nattliga körningar på bakhjulet i storstan lär risken för böter vara minimal..... so go for the real thing.... tänker själv sätta på Zard så fort våren kommer... .
Problemet är inte ljudvolymen i trafik. Lite mer mulligt och djupt ljud har aldrig skadat en trepipa!
Probelemt är snarare det att jag tycker det är ruskigt nyttigt och samtidigt ruskigt kul att åka bana och då är inte ljudvolymen bara av godo.
Har hittat ett högdraget Arrow-system som tydligen ska finnas med insatser så att det blir gatlagligt, det borde betyda ban-OK med! En Zard eller en low-boy ser ju ännu mer clean ut, men Zard är väl det typ mest högljudda systemet, och det är inte kvantitet jag är ute efter utan kvalitet.
Någon som har ett förslag?
/Mattias
Några få bilder till
Rätt färg. Svart är ju klart snabbast!
Rätt blås.
Ingen flyscreen = rätt.
Snyggt rensad bak.
Du har ju min hoj Fragger!!
Har du LED baklampa oxå eller?
Solly missade det där med banan... stånkat fram på custom så det där med svänga runt på bana har inte varit på tapeten. Nu är jag med. Läste några reportage om bankörning och förstår problemet med ljudnivån... Inte sett nått mer på G än det som Triumph själva via Arrow kommer släppa inom kort.. . Men det lär komma mer så fort det rullar ut nya hojar ifrån fabriken.... Kanske inte vore så dumt att testa en bana
Har tyvärr ingen LED lampa på den.. känns som det kvittar. blir dockensitskuts sen i alla fall och en hugger..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|