sajklan
speedy gonzales nu med två raketer
Nån som vet vad ett komplett arrow 3-1 system väger? sticker till Usa om en vecka o tänkte jag kanske skulle ta ett med mig hem om det inte väger för mycket...
Hej!
Det står o lutar mellan en st3 eller en hornet.
Hornet känns lite mesigare än ST3..
Men jag är rädd att ST3 kommer kännas lite liten eller se liten ut eftersom jag är 191 lång.. Någon som vet av erfarenhet?
Hornet:en är lite större.. Jag har prövat båda.. Men ska ta en ordentlig runda med St3 imorgon..
Då var jag och beställde en ST3 Svart 09:a!!!!!!!!!!
Den kommer om om två månader!! Det känns som en evighet.. men han som väntar pånågot gott..
2 månader!?
Är ju ingenting ... får vänta tills augusti.
Fragger, Det finns " pirat " flyscreens, men har inte sett någon som ser likadan ut som triumph originalet.
http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdotto.aspx?IDP=948&CAT=55
Den enda snygga jag har sett hittills som är en aningen billigare..
2 månader!?
Är ju ingenting ... får vänta tills augusti.
Sajklan: har tyvärr ingen aning. och har inte lust att ta bort det och väga det heller tyvärr
Ingen här som vet om man kan få tag i snygga koppling/bromshandtag i sverige. bara sett dom pazzo elelr vad dom heter som är as snygga men dom måste man ju köpa utsocknes.
Bikersneed tar hem pazzos "Pazzo går att ordna hem till Street Triple (675, -08). Pris 1995:-/par" men är lite dyra. kostar väl 1000 på ebay us. Sen passar tydligen inte Daytona pazzos men Speed Triple av senare modell passar bra.
Tjena!
Jag undrar om det är någon som vet något billigare helsystem som liknar Arrow:s lowboy.. Jag hade tänkt köpa ett Arrow helsystem Lowboy.. Men finns där billigare så köper man kanske ett sånt istället...
Tjenna! är ny här och ska ta körkort inom kort!
men sitter med beslutsångest över öronen.
...
Mvh Alekto
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024