EDIT: 2014-06-15..avgassystemet är sålt! Finns dock en hel del andra delar kvar!!
Hej Erich
'Tänkte på dig idag. Jag körde nästan 60 mil för att hämta ett bakhjul utanför Gnosjö. Det är väl i dina trakter. Man kan ju inte lita på posten idag så jag körde en sväng, mestadels småvägar och hämtade det själv. Säljaren var en trevlig prick men visste inte vem du var. Är du inte känd i nejden??
Hasse D l
Hej i tråden!
Jag är sugen. Sugen på att byta till en Thruxton.
Är det här ett bra pris:
http://www.blocket.se/stockholm/Thruxton_fuel_injection_54132902.htm?ca=11&w=1
Något speciellt man ska tänka på om man åker och kikar?
Har inte hängt med i priserna...(tänker ju inte sälja! ) Men om en ny kostar 100' och en som gått knappt 1600 mil kostar 65'... så varför inte? Ser fin ut!Hej i tråden! Jag är sugen. Sugen på att byta till en Thruxton.
Är det här ett bra pris:http://www.blocket.se/stockholm/Thruxton_fuel_injection_54132902.htm?ca=11&w=1Något speciellt man ska tänka på om man åker och kikar?
Sorry Petrolpants - Jag knep just den hojen, var ute hos tjejen som sålde i förra veckan och kollad igenom den och la handpenning idag. Absolut kanonfint skick med sprillans nya däck etc.. Hämtar hojen efter midsommarhelgen. Skall bli riktig kul - att åka engelsk twin har varit en grej jag tänkt på i över 40 år - men först nu blev det av. Tänkte först hitta en fin Bonnie från 60-talet men insåg sen att jag nog inte har tid att skruva som mycket som en sådan kräver.
Alltid roligt att ljuga lite motorcykel med en likasinnad!Igår var jag i Jönköping och träffade forummedlemmen "moorflax"..överlämnade ett avgassystem o stötdämpare + en kortare pratstund med en trevlig kille!! Jag hoppas på ett återseende på Vättern Tour.
Sorry Petrolpants - Jag knep just den hojen, var ute hos tjejen som sålde i förra veckan och kollad igenom den och la handpenning idag. Absolut kanonfint skick med sprillans nya däck etc.. Hämtar hojen efter midsommarhelgen. Skall bli riktig kul - att åka engelsk twin har varit en grej jag tänkt på i över 40 år - men först nu blev det av. Tänkte först hitta en fin Bonnie från 60-talet men insåg sen att jag nog inte har tid att skruva som mycket som en sådan kräver.
'har ett litet problem. Frugan har snöat in på en Thruxton...Jag har ju en "förfinad T100" men hon vill inte ens provköra den. Hon påstår att Thruxtonen är mindre och lättare och ser bättre ut i det hela. Kvinnlig argumentation...eller en konsekvens av att hennes TR6R från -72 har jävlats allt för mycket...hur är det egentligen? Är Thruxtonen mer feminim än den mer klassiska T100an fr Hinkley? Prrovokation-JA!
Hasse D
PS allt för att få snurr på tråden..HE HE DS
En kvinna söker inte en feminin hoj utan en hoj som hon gör sig bra på.
Truxen ser mer potent ut än kusinerna!!!!!!
'har ett litet problem. Frugan har snöat in på en Thruxton...Jag har ju en "förfinad T100" men hon vill inte ens provköra den. Hon påstår att Thruxtonen är mindre och lättare och ser bättre ut i det hela. Kvinnlig argumentation...eller en konsekvens av att hennes TR6R från -72 har jävlats allt för mycket...hur är det egentligen? Är Thruxtonen mer feminim än den mer klassiska T100an fr Hinkley? Prrovokation-JA!
Hasse D
PS allt för att få snurr på tråden..HE HE DS
Fråga henne om hon vill ha en gul. Min är ju väldokumenterad både här på SH och på min sajt. Den kan bli till salu efter Vätternrundan. Pris i så fall 60 kkr. Får jag inte det priset så känns det inte kul. Alla originaldelar följer så klart med.
M v h
BJN
Va????....Den kan bli till salu efter Vätternrundan....
Skall du också gå vidare?
Va????
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor