Du får trixa med munstycken istället. Bökigare än med en dator.
Skickat från min Z2 Plus via Tapatalk
Vad skönt! Då behöver jag bry mig!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du får trixa med munstycken istället. Bökigare än med en dator.
Skickat från min Z2 Plus via Tapatalk
Korrekt. Skrivning går bra mycket snabbare än läsning. Om du har en Android-enhet så kan du till och med göra det via telefon eller tablet; finns en betalversion av TuneECU i Google Play Store.Ja men det känns ju dumt att chansa och riskera att få åka 20 mil igen, har väl max 10 min att byta dämparna.
Om man mappar om så behöver man väl inte backa upp mappen som sitter i utan bara skicka över den nya och sen köra hojen till TPS lyser grönt på datorn? Det verkar ju gå betydligt fortare att skicka till ECU:n än att ta emot från den.
Snyggt. Något liknande har jag funderat på att göra i flera år.Dagens övningar var att få dit en reflex bak som diskret som möjligt införs besiktningen och det fick blir en rostfri plåt bakom nummerplåten och sen monterades den röda reflexen i den, blev hyfsat diskret så den kan nog få sitta kvar.
Dock gjorde jag en första plåt som jag inte var nöjd med som slutade i nedre kanten av nummerplåten så reflexens baksida hamnade där plåten slutade, detta gjorde att reflexen "stod ut" från nummerplåten och fångade blicken så en ny plåt tillverkades så reflexen "drogs in" under plåten och framsida hamnar där plåten slutar vilket faktiskt gjorde stor skillnad på att lägga märke till reflexen. Funktionen bore dock vara den samma då reflexen inte hamnar bakom plåten.
En ny nummerplåt är dock beställd för den som sitter på hade inte fästskruvarna symmertiskt borrade och då hade jag fått ha en ännu bredare plåt för att få dit reflexen.
Så är ser det ut bakifrån
Detta är vad jag menade med att "dra in" reflexen under plåten
Dagens övningar var att få dit en reflex bak som diskret som möjligt införs besiktningen och det fick blir en rostfri plåt bakom nummerplåten och sen monterades den röda reflexen i den, blev hyfsat diskret så den kan nog få sitta kvar.
Dock gjorde jag en första plåt som jag inte var nöjd med som slutade i nedre kanten av nummerplåten så reflexens baksida hamnade där plåten slutade, detta gjorde att reflexen "stod ut" från nummerplåten och fångade blicken så en ny plåt tillverkades så reflexen "drogs in" under plåten och framsida hamnar där plåten slutar vilket faktiskt gjorde stor skillnad på att lägga märke till reflexen. Funktionen bore dock vara den samma då reflexen inte hamnar bakom plåten.
En ny nummerplåt är dock beställd för den som sitter på hade inte fästskruvarna symmertiskt borrade och då hade jag fått ha en ännu bredare plåt för att få dit reflexen.
Så är ser det ut bakifrån
Detta är vad jag menade med att "dra in" reflexen under plåten
Kan man ha med en passagerare på en Thruxton?
Jag förstår ju att man behöver en extra sadel och sätta dit fotpinnar men är det frittfram sen eller den behöver reggas om också?
Original så går det.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har jag missat något, sitter där extra fotpinnar redan original?
Har aldrig provat eller suittit på en men vad det ser ut på bilder så ser den enkelsittig ut fast jag kanske har fel även där? Stort plus i så fall
Från att inte gillat Thruxton tidigare så har jag börjat inse att den är rätt cool ändå Hur är den att köra på bana?
Det är ju en retro sporthoj så den borde väl funka ok?
Är på jakt efter en smidig hoj för pendling och kortare turer med möjlighet till ett par bandagar om året.
Bara plocka bort kursen. Sitter i två skruvar.Kan man ha med en passagerare på en Thruxton?
Jag förstår ju att man behöver en extra sadel och sätta dit fotpinnar men är det frittfram sen eller den behöver reggas om också?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |