49,6 hade varit snabbaste varvet i måndags OM tidtagning hade varit tillåten. Men nu är den inte det. Så det var det inte. Och hör sen..TomK skrev:Har för mig du åkte på 49,5s för någon vecka sedan<snip>
49,6 hade varit snabbaste varvet i måndags OM tidtagning hade varit tillåten. Men nu är den inte det. Så det var det inte. Och hör sen..TomK skrev:Har för mig du åkte på 49,5s för någon vecka sedan<snip>
Passa på att ta lite lärdom också. Notera speciellt blicken genom kurvorna och hur TroLliS jobbar med kroppen. Det finns som förhoppningen var ett pedagogiskt värde i filmen.Tinatjejen skrev:NU har ja sett filmen.. 3 ggr på raken med en gapskrattande WestW bakom ryggen som tyckte att jag var väldigt roande när jag med glänsande ögon tryckte på PLAY för tredje gången
Ugluk skrev:Passa på att ta lite lärdom också. Notera speciellt blicken genom kurvorna och hur TroLliS jobbar med kroppen. Det finns som förhoppningen var ett pedagogiskt värde i filmen.
Tinatjejen skrev:NU har ja sett filmen.. 3 ggr på raken med en gapskrattande WestW bakom ryggen som tyckte att jag var väldigt roande när jag med glänsande ögon tryckte på PLAY för tredje gången
Intromusiken (Dio - Turn to stone) skulle kunna få ett kafferep med hembygdsföreningen att verka spännande..TroLliS skrev:<snip>Men kanske mest för att jag tycker introt vart en aningens <snip>
TroLliS skrev:Tinaflickan nog har jag med faktiskt tittat på´n en antal gånger
Men kanske mest för att jag tycker introt vart en aningens
Pedagogisk är den för mig me, ser var jag fegkör
Hm... de var jag alldeles för högt klimax för att minnasTroLliS skrev:hmmm
Tittar du på mig, hojen eller banan med glänsade ögon
Tinatjejen skrev:Hm... de var jag alldeles för högt klimax för att minnas
n'Lasse skrev:Vad är det för låt i början på filmen?
Simba skrev:Tinatjejen vi behöver fler som dig här på forumet, de flesta tjejer behöver 10 år till på nacken för att våga vara så kaxiga och härligt spontana! Fortsätt och var dig själv, det klär dig!
Ugluk, bra filmat, kameramontage och mixat med ljud!!!
Trollis, bra åkt och bra spårval
/Simba
Pertan skrev:varför funkar inte direkt länken och på galleriet är den inte med vad jag kan se.
Brann modemet upp Zeal.
Tinatjejen skrev:heh.... tack Simba
De e ju så jobbigt att försöka vara någon annan, insåg jag vid 3 års ålder. Så.. here I am
Och i detta fall var det ju faktiskt bara sanningen jag sa
zeal skrev::word
diggar den här:
"_________________
Va faaan är de där?
Är de magen? "
/z
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |