Tom Byron skrev:Fanns det inte tvåkronor ett tag oxå?
hahaha.. sååå gammal e ja inte, men ja minns dig när vi bodde grannar, som en liten plutt på moppen...
Tom Byron skrev:Fanns det inte tvåkronor ett tag oxå?
ambulans skrev:hahaha.. sååå gammal e ja inte, men ja minns dig när vi bodde grannar, som en liten plutt på moppen...
Tom Byron skrev:Mmmmm, jag fick trumpinnar av dig, till morsans stora förtret, spelade på upponedvända bigpacks å bakbunkar...... hehehe
Jag diggade din EPA
Acrid skrev:Det är ju det jag säger...
päron tror jag det var, inte äpple, skitgott.Tom Byron skrev:Hahaha, det hade jag glömt! Typ hetsdricka så de blev tom å hoppa på...... den orangea färgen var apelsin å grön var äpple va? Sugrören satt klistarade på sidan i en plastficka men blev ofta böjda pga formen på festisen..........heheh vilka minnen.....
Ravetrancer skrev:päron tror jag det var, inte äpple, skitgott.
kommer ihåg tanternas sura miner i tobaksaffären när man skulle köpa lösgodis, och man styog där o peka på 3 femöres, och sen ångra man sig. hehehe. Pappa köpte en video när dom kom ut, en AKAI, men inte fanns det filmer att hyra, man kunde ju iofs spela in nöjesmassakern o div annat. Fast det fanns ju ingen fjärrkontroll så man fick ju gå fram och trycka ner en knapp 2-3 cm, inte b´var det nån touchknapp inte......
Fast det var ju en rätt så kul tid för man var ju alltid ute och lekte.....
Bj.O.rn skrev:Kommer nån ihåg burk"kapsylerna"? man fick den i handen när man öppnat burken, vi brukade roa oss med att dela dom å skjuta iväg ringem med "flärpen" på nåt vis..
/B
Tom Byron skrev:Fanns det inte två videosystem...... typ vhs och video2000......... det ena dog ut......
DumDum skrev:kunde man inte spela in på båda sidor av bandet på det där som dog ut?
Tom Byron skrev:Fanns det inte två videosystem...... typ vhs och video2000......... det ena dog ut......
Heinrich skrev:Hette inte det Betamax?
Gandalf skrev:*Popcorn har alltid poppats i mikrovågsugnen. *
Drog den på en kvinnlig bekant som e född 85.
Fick komentaren: "Vadå hur ska man annars poppa dom i kastrull eller???"
Bj.O.rn skrev:.. Mellanöl då? på brun plastflaska i sexpack? (det sades att plasten skulle försvinna i naturen av sig själv. hehe..) var bara en liten skit då, men jag kommer ihåg dom..
/B
Tom Byron skrev:Jo det oxå........ enl. Farsan så fanns det Beta max, Video 2000 och VHS. Betamaxx hade bäst kvalitet men Vhs var först så då blev det störst.......... Betamax körde de tydligen på sveriges radio mm för den överlägsna kvaliten.........
Obs, inte någe jag har koll på jag frågade en -40talist.....
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |