fan vad man blir arg!!!
är invandrare själv men så arg jag blir av att se detta så förstår jag hur förbannad en svensk blir. har blivit väldigt irrterad av att många disskuterar detta på sh.com men det är enbart för att jag som invandrare (från iran) oftast får ta smällen av alla dessa idioters handlingar.
Jag är en sådan människa att gör/ger nån nåt till mig så vill jag gottgöra dem/den dubbelt tillbaks. Så blir jag välbehandlad av nån så betyder det mycket för mig och jag vill gärna göra bättre ifrån mig för att det ska bli ännu bättre. Men blir jag illa behandlad fast än jag försöker så känns det som det inte spelar nån roll. Många ggr har jag funderat på att skita i allt och fucka upp för alla andra precis som jag får ha det, då får jag det lite bättre, men tyvärr är jag uppfostrad på ett sätt så nåt i mig säger stop.
Men det är jag och vissa jävla idioter tänker tyvärr inte så, utan det kvittar.
Hur jag än vänder och vrider på det kommer jag inte på en bra lösning eller förklaring. Svårt när man är både "svensk" men även invandrare från början, jag förstår er, men förstår även vissa invandrare. men vissa är fan helt pantade i huvudet, går liksom inte att hjälpa. vad ska man göra åt dem? kasta ut personen helt enkelt från landet tillbaka till sitt skitland där de är offren. Men tycker inte familjen ska bli drabbad, utan enbart personen själv, han ska utvisas på livstid från sverige. För ibland är det inte familjens fel att ungen är helt fuckad. Finns även svenska förlädrar som har flera bra barn men en jävel som inte går att få ordning på oavsett vad. Att avisa just den personen från landet visar även de andra runtomkring att detta händer även dig ifall du inte sköter dig, för svenska straff är ingenting oftast med vad de fått stå ut med i hemlandet eller liknande och kostar bara staten en massa pengar.
Fler invandrare inser hur det kan gå och sköter sig ännu bättre för att inte förknippas med dessa problem personer och få åka hem.
Och då förändras svenskars syn på invandrare när det finns så många som sköter sig, gynnar alla både vi invandrare som sköter oss, men idag blir ändå fel behandlade och de svenskar som egentligen inte har nåt emot invandrare men på grund av svenska politikerna som inte gör nåt och dessa svenskar inte vill ta det i egna händer och sätta sina liv på spel.
Sedan somalier vill jag inte ens kommentera, men värre folkslag har man inte stött på. Skicka hem en somalier som inte sköter sig till det helvete de har som land ska ni få se på andra bullar.
är trött o borde sova, har inte varit min dag idag......massor har gått åt helvete. så orkar inte gå igenom texten riktigt noga för jag är lite stressad till sängen.