Visade sig att nya svingen är betydligt fläskigare än original,.....
Visade sig att nya svingen är betydligt fläskigare än original, vilket innebär att fotpinnarna inte går att skruvas fast.... Så 8h spenderades idag med distansplattemek. Men de hamnade i skrotbingen hehe.
Aja, jag har ett rullande chassie nu iaf
Visade sig att nya svingen är betydligt fläskigare än original, vilket innebär att fotpinnarna inte går att skruvas fast.... Så 8h spenderades idag med distansplattemek. Men de hamnade i skrotbingen hehe.
Hur brett blire mellan insidorna på fotpinnarna ?
Håller på med liknande operation på mitt bygge.
Jävligt fina bitar du har !
Tycker allt jag kan få se dig ta trxen ett varv på nån bana i sommar
Vad säger du om vänstern under bron på kullen?
L.S.L pinnar?
Misstänkte det men kom inte ihåg riktigt Det stämmer säkert. Fan vad fint det blir.Yepp! Och om jag inte minns fel köpte jag dem av dig.
Grymt bygge! Följs med spänning. TRXn är en udda skapelse som du förädlar på ett grymt sätt
Hängde dit motorn idag. Fick hjälp av DiNella som tur var. Det roliga är att jag trodde jag kunde vänta med en motorbult (hittade den givetvis inte ), men det sket sig! Går inte att sätta dit den i efterhand, så motorn får åka ut igen hehe.
Lite fetare framhjul, så ser den nästan ut som en bobber.
Hängde dit motorn idag. Fick hjälp av DiNella som tur var. Det roliga är att jag trodde jag kunde vänta med en motorbult (hittade den givetvis inte ), men det sket sig! Går inte att sätta dit den i efterhand, så motorn får åka ut igen hehe.
Lite fetare framhjul, så ser den nästan ut som en bobber.
Så motorn måste sitta i svingarminfästningen innan man ramar?? Skulle vara bra att veta inför mitt motorbyte!
Yamaha har gjort en del trevliga råmodeller!)
Ja, hur går det med motoruppgraderingen?
Nä, det är bulten som sitter genom alu-grunkan som även änden på grenröret bultas fast i. Ska se om jag hittar bild på den.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|