VR-8
Fabrikör Mr.J
Schweeet, snygga linjer med tail och tank.
Ser riktigt bra ut.
Kollar närmare på jobbet imorrn...
/J
Ser riktigt bra ut.
Kollar närmare på jobbet imorrn...
/J
Hur går det för dig? Nyfiken
Har varit risig i ryggen ett tag, så det har legat nere lite, men jag har bråkat lite med elen. Sen köpte jag ny gasrulle med vajjer. Fast det var fel vajjrar jag fick och säljaren "försvann", så jag fick göra om dem.
Och nu visar det sig att knapparna till reglagen på styret inte pallar strömmen som trx'sa elsystem matar på, så jag får fixa fram ett gäng reläer...
Grymt bygge
Nu har man sträkt läst 15 sidor och är mäkta inponerad
Har själv skaffat mig en TDM 850 01a som första hoj, kan hända att det blir en snurra på den i framtiden!
Hoppas du får fart på maskinen snart så man får höra lite twinn turbo ljud
Hur går det med turbo bygget?
Tack tack!
Själva turbomecket är pausat. 1'a prio är att få ut den på vägen igen eftar alltför många år i garaget..
Vad är kvar att göra nu då jocke?
Såg bilderna på sidan 14 nu. Fy f-n vad fräckt och snyggt, helt i min smak. Skall bli kul o se den färdig
Tackar!Det där är banne mig det snyggaste amatörbygge jag sett hittills. Det är precis så där en slipsten ska dras. Det ser fabriksbyggt ut men med en finare touch på det hela. Du har verkligen fått ihop det bra med delar som lirar bra tillsammans rent estetiskt. Blir intressant att se det färdiga resultatet.
Det här kanske vore något för dig att anmäla dig till: http://www.bike.se/nyheter/fortjanar-ditt-bygge-ett-reportage-visa-oss-91312
Måste dock säga att ja tycker du ska köra på racestuket och inte caferacer med clipon och frontlyktan. Men den är jäkligt snygg så där också
Finns/fanns planer på helkåpa, men om det blir av får framtiden utvisa.
Lite trist att framlampan blivit så vanlig nu bara.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|