Var i väg och mekade lite till i helgen.
Gjorde färdigt det andra röret ner till kollektorn. Ett riktigt pyssel
Började bygga på en ny bakram åxå. Får se hur det blir med den nästa helg.
1, Ihoppunktat grenrör.
2, Samma.
3, Tigat.
4, Kompressorhuset kommer att vridas bakåt en hel del.
Tror du att du får någon snurr på tvångsmataren?? Tänkte på TRX:ens avgaspulser....
Enligt dom flesta (faktiskt) siter jag läst om turbo på twinnar så har det gått åt pipsvängen och det verkar mest rekommenderas kompressor!?
Skall bli grymt kul att följa, herrarna på engelska TRX forumet har redan dömt ut det och tror att motorn inte håller! ...återstår att se!!
Tror du att du får någon snurr på tvångsmataren?? Tänkte på TRX:ens avgaspulser....
Enligt dom flesta (faktiskt) siter jag läst om turbo på twinnar så har det gått åt pipsvängen och det verkar mest rekommenderas kompressor!?
....fast det är ju såklart nätet och du kollar upp vad som händer i verkligheten....coooool!!
Som sagt, KUL att följa och tråden är det prenumeration på såklart!
Kul att få så posetiv respons Speciellt när det känns lite motigt som nu. Är hur mycket som helst kvar att göra.
Återkommer på måndag med uppdatering!
Nyss hemkommen från garaget.
Gick så där i helgen. Kapade bakramen i fredags, tappade sugen i lördags och började på nya bakramen i dag.
1. Vinkelslipen kommer till undsättning igen
2. Lika bra att härja loss på andra sidan...
3. Aaaaah!!! Va fan har jag nu gjort?
4. Påbörjad bakram. Mycke jobb kvar dock.
Över & ut!
Nice......då har det inte blivit mycket annat i påsk än hojen förstår jag. Ser bra ut med tailen. Kämpa på ......det finns ett slut på eländet...
/J
Jävligt kul att se en annan dåre sätta kapen i en tvin och tvångsmata den !
Ähh, jag tror du oroar dig i onödan, turbon kommer att fungera nästan lika bra som originalburkarna när det gäller att få tyst på ljudetUndrar hur den kommer låta. Humlan lär ju inte släppa ut mig på A-torpsbanan iaf
Friskt sågat, hälften brunnet. Eller hur var det?Jo jag ser slutet faktiskt, men det ligger så långt in på sässongen att en annan hoj kommer att införskaffas ganska snart.
Ähh, jag tror du oroar dig i onödan, turbon kommer att fungera nästan lika bra som originalburkarna när det gäller att få tyst på ljudet
Friskt sågat, hälften brunnet. Eller hur var det?
Du måste lägga på ett litet kol, jag vill se den på plats på Monzta juh. Kan nästan lova en freebie bara för att få se mästervärket
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|