Anehall
www.gasolinemagazine.se
liten update
Jepp. Rördragningen är/var det jobbigaste för mig iaf. Vissa får ju det att se så satnas enkelt ut haha. Har iaf lite info du kan få så att du inte gör samma misstag som mig...
Var ute en sväng i garaget idag. Behöver bara beställa ngr alukrökar till, så ska tryckröret meckas ihop
Jo men, så får det bli!
Har ett helsystem MAB + FCR 41rna att avyttra så det borde generera en bra slant....sålde mina högt dragna pipor som betalade turbon. Borde inte bli så (jäkla) mycket mer...
Men du får ligga i med kameran och info för jag vill kopiera så mycket som möjligt. Plenum och pipor är väl egentligen det enklaste?
Rördragningar och inställning det jobbiga!?
Hejda mig om jag tänker helt fel....men borde man inte kunna använda original downpipes och svetsa om skiten??
Har extra kolvar + cylinder som jag börjat jobba på....rengöring honing och nya ringar. Sen har jag ett specialkit kammar från kentas som ligger och väntar....lyfter högre och håller öppet längre än deras YAM9 kammar (som jag faktiskt har installerade nu och också skall avyttras!)
Får ta och byta emulsionsrör i fuggarna då dom är kass....och allmän översyn. Har ju legat 1,5 år sen jag tryckte dit FCR.
Nåväl, man har nog skaffat sig saker att göra iaf!
Jepp. Rördragningen är/var det jobbigaste för mig iaf. Vissa får ju det att se så satnas enkelt ut haha. Har iaf lite info du kan få så att du inte gör samma misstag som mig...
Var ute en sväng i garaget idag. Behöver bara beställa ngr alukrökar till, så ska tryckröret meckas ihop