När kommer du ner på studiebesök å dricker sprit?
så fort som möjligt
När kommer du ner på studiebesök å dricker sprit?
så fort som möjligt
Bah mobilbilder duger gott seså upp med dom nuFick dit nya svingen idag, men bilderna blev kass, så de kommer imån ist.
Fick dit nya svingen idag, men bilderna blev kass, så de kommer imån ist.
Bilder
2, Här fick jag mecka dit en lagerdistanstryckplattatratt eller vad man ska kalla det Vr-8'an gjorde en hjälteinsats & svarvade till den, men jag hade för bråttom att sätta ihop allt, så den kom inte med på kort.
Här sliter man i sitt anletes svett och så kommer inte den finaste biten på hela monteringen med.........
/J
Det det blev ju super! Riktigt läcker sving! Har du nån aning om hur hög den kommer bli bak?
Nu måste du ju sätta den i ramen, fort fort!
Kul att se att det går framåt för dig....Följer med spänning...
Tja, en del får ju saker ur händerna så småningom, andra, som jag, lyckas skjuta upp allt till oändligheten (typ bromsskivorna...). Snyggt, ska bli j-vligt kul att se slutresultatet.Tackar
Höjden vet jag int än. Får justera det med dogbones senare.
...
Tja, en del får ju saker ur händerna så småningom, andra, som jag, lyckas skjuta upp allt till oändligheten (typ bromsskivorna...). Snyggt, ska bli j-vligt kul att se slutresultatet.
Apropå höjden, jag vet ingenting om sånt knappt, men läste på liiite när jag skulle ha dit min Öhlinare. Tydligen kan progressiva länkage påverkas en hel del av dogbones/höjd? Dvs att den kan komma in i "icke-optimalt" arbetsområde. Som sagt inget jag är säker på hur/om det blir så, men kan ju vara värt att kolla upp, synd om Wilbersen inte kan nyttjas på bästa sätt.
Tackar
Höjden vet jag int än. Får justera det med dogbones senare. Får se om jag får lite tid över i helgen till att trycka dit allt i ramen. Det viktigaste är ju att jag vet att den passar nu
Tackar! Ngt nytt projekt på gång?
Snyggt! Blev det en såndär lagerdistanstryckplattatratt som du tänkte från början? -fortsätt såhär så kan det bli hoj innan midsommar
Glöm vad jag skrev... Det är när man ändrar höjd med fjäder (hårdhet/längd) som länkaget påverkas. Med hundbenen kan du ändra hur du vill. Feltänk i upphetsningen från min sida...Det ger sig . 20mm +/- kan man ju ändra benen utan problem. Och sen har min vikt ändrat sig från optimalt arbetsområde åxå hehe.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|