Hon drack nästan lika mycket olja som bensin och var nästan omöjlig att sälja, men jag kan inte förneka att jag saknar henne ibland...
Lyckades japsen bygga en hoj med känsla, som Ducatisterna tjatar om?
sådär då var första bandagen bokad . Gelleråsen 9juli, någon mer som ska dit? tuvär så blir det FZRen som får rastas, jag är för rädd om den andra . Det ska iaf bli hur kul som helst. Har ni några nybörjartips?
Banan är belagd med asfalt precis som vägen, däremot kör alla åt samma håll vilket är en fördel... kort sagt: det går bra med vad du har nu.hur tror ni det funkar att köra bana med fighter då?
Om den känns konstig så brukar det räcka med två klick på returen.
Om den känns konstig så brukar det räcka med två klick på returen.
såpass, så nu blir det lättare att få tag på kletiga sulor!Jåke skrev:
PANIK!!!
Ngn av er som kan mäta längden på de bakre hjuldistanserna? Har inte haft använding för mina på ngr år och har givetvis förlagt dem någonstans
Skulle behöva måtten snarast
Tackar stort och ödmjukt på förhand
Solly, dels är jag fortfarande bortrest och dels har jag ju fel sving...
Hoppas nån annan kan hjälpa till. Prova annars att fråga på http://trx850.motomaniac.net/forum/
Godfortsättning på er alla!
Snart ska jag sätta igång med min trx igen... behöver se över den innan säsongen kommer igång.
Läcker olja om framgaffeln så jag tror jag får lämna in dem. Eller fixar man att byta packboxar själv? Svårt?
Någon som har någon plan på att göra ett gotlandsbesök i år? Jag måste iaf köra lite på ringen i år iaf. Blev dåligt med det 2008 men det är ju så kul!
Mvh Fredrik
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari