Fan vad jag vill ha en TRX igen när jag läser i den här tråden.
Du skulle handlat min innan 2wheeldrive=) Vilket påminner mig om att annonsen ligger kvar på sh. Lär fixas.
Fan vad jag vill ha en TRX igen när jag läser i den här tråden.
Skulle herr TiaRex vänligen kunna bistå med reservdelsnummer på denna sats eller en kontaktperson på Topham?
Tjena!
Gjorde mitt livs impulsköp och köpte en TRX 850 -98 i Mint Condition!
Nu undrar jag om det är någon som har ett par fina slipon till salu?
Märke spelar ingen roll! Det ska bara låta phett
Bifogar en bild på pärlan
View attachment 387949
Och jag blir sugen på 2-takt varje gång du skriver i den här tråden...Fan vad jag vill ha en TRX igen när jag läser i den här tråden.
http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=product/product&product_id=258 Kan det här vara ett alternativ (till Topham t.ex.) om jag vill få fuggarna på min hoj hundraprocentiga? Vad säger ni, erfarna expööörts?
Absolut! Innehåller lite mer slitdelar. Men av bilden att döma behöver du 2 kit?
Tack,Grattis, skitsnygg!. Men slipon har du ju redan på den, det där är inte original... :thumbup:
Doh.. Lite långsam...
Grattis! Första du ska göra är att sänka fronten, gaffelrören (alltså själva rören) ska sticka upp 18 mm original, om jag kommer ihåg rätt, om du nu inte tänkt stila med akrobatiska konster på ett ben i sadeln, utan tänker svänga nån gång då och då...
Edit: Kollade en gång till. Ser ut som gaffelrören har rätt höjd, men att styret är höjt i förhållande till kronan? Kolla med förre ägaren (sEiKo?)!
Har endast bytt olja och filter en ggr om året och nån bromsoljebyte samt kylvätska sedan 2004. Samt smort kedjan då. Hann bara med ca500mil. Inget är rört förutom att sliponen har åkt på och av lite då och då=) Besiktning tycker det låter väl mycket! Men har faktiskt besiktat med slipon. Besiktningsmannen sade "Den låter mycket, Men det gör dom ju" Cool kille
Japp, man behöver 2 kit! Blir runt en tusing med frakt. Fick snabbt besked och bra input på de frågor jag hade. Kanske lika bra att byta alla o-ringar etc. och fixa "allt" när jag ändå är igång. Vad säger ni?Absolut! Innehåller lite mer slitdelar. Men av bilden att döma behöver du 2 kit?
Japp, man behöver 2 kit! Blir runt en tusing med frakt. Fick snabbt besked och bra input på de frågor jag hade. Kanske lika bra att byta alla o-ringar etc. och fixa "allt" när jag ändå är igång. Vad säger ni?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|