Har haft ett par helvetesjävlalånga arbetsdagar. Har inte hunnit.Ingen som kan hjälpa mig med ett mått?
Må den heliga banguden vara med dig! Jag får passa den här gången. Går fortfarande o väntar på stång t bakdämparen, och funderar på att slänga i originalkammarna. Nya däck ska på innan Gotland. Eftersom jag är så nöjd med Sportec M3rna, så funderar jag på de nya M5rna. Någon som hört något om dem?
Minst lika bra som M3 vad jag hört, bättre våtegenskaper dock. Liknande karaktär monterade på twin tydligen, väntar på utlåtande om livslängd.Någon som hört något om dem?
Gott, jag avvaktar vidare utlåtanden. M3 hade åtminstone 50 % bättre livslängd än M1 för mig. Ligger M5 i ungefär samma härad som M3 så blir det tjöp!
PS, hur går den nya moppen då Jåke? Nöjd?
Fast det såg väl ut som du hade fart då du testade däck / Aprilia på de sydligare breddgraderna. Ska det gå ännu snabbare?...
Ska jobba vidare lite i sommar så ska vi nog få upp lite fart på oss åxå. ...
DS.
Ska ut på uppdrag till veckan, så vi får väl se...Ska det gå ännu snabbare?
Nu när kompisen Staffan har kört två kursdagar på Kinnekulle så lät det som att han bryter sin långa svit av Michelin Pilot Power 2tc och i fortsättningen köra Metzeler M5. Han tyckte att M5 hade en fantastiskt fin instyrning. Bra grepp på bra sätt.
Nu när kompisen Staffan har kört två kursdagar på Kinnekulle så lät det som att han bryter sin långa svit av Michelin Pilot Power 2tc och i fortsättningen köra Metzeler M5. Han tyckte att M5 hade en fantastiskt fin instyrning. Bra grepp på bra sätt.
Det låter kalas. Prognos på livslängd (mätt i bandagar)9?
Hur gick det annars? Blött? Kul? Fjädring?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|