Massa skit
Kan du inte bara gå och lägga dig under en sten och stanna där för resten av detta århundrade?
Så mycket skit som kommer från dig så är det ju ett under att du inte har blivit bannad.
Massa skit
Med tanke på alla andras reaktioner är jag glad att jag missa b.gurkans bilder.
Såg aldrig gurkans bilder, vad föreställde dom eftersom det blev sånt rabalder?
Sargade och brända kroppar och ansikten... Bl.a. ett avlidet barn med sargad kropp...
...och vad var det då för skador? Är bilderna relevanta för vad som diskuteras? (Grundkurs i ledande frågor).
...och vad var det då för skador? Är bilderna relevanta för vad som diskuteras? (Grundkurs i ledande frågor).
Såg aldrig gurkans bilder, vad föreställde dom eftersom det blev sånt rabalder?
Sargade och brända kroppar och ansikten... Bl.a. ett avlidet barn med sargad kropp...
Inlägget hade rubriken "Strålningen har nått Sverige" och bilderna var upplagda tillsammans med en länk till expressen. Jag antar att bilderna skulle visa vilka hemskheter vad som nu kommer att "hända oss". Bildserien avslutades med den treögda fisken från Simpsons....och vad var det då för skador? Är bilderna relevanta för vad som diskuteras? (Grundkurs i ledande frågor).
Hela syftet med bilderna var att få folk att bli upprörda räcker inte det? Tycker inte vi behöver diskutera dem mer. De visade sargade och missbildade vuxna och barn och syftade givetvis på ett worst case scenario i Japan.
Nu såg jag ju aldrig bilderna, men av beskrivningarna att döma så var det bilder på offer från atombombningarna i Hirsoshima eller Nagasaki och i sådana
fall är det inte särskilt relevant, dom "spektakulära" skadorna var av stötvåg och värmestrålning, inte dom mer osynliga skadorna efter den radioaktiva
strålningen (som för övrigt dödade en bråkdel av offren).
Inlägget hade rubriken "Strålningen har nått Sverige" och bilderna var upplagda tillsammans med en länk till expressen. Jag antar att bilderna skulle visa vilka hemskheter vad som nu kommer att "hända oss". Bildserien avslutades med den treögda fisken från Simpsons.
Jag tolkade det snarare som att det var en pik till alla som är rädda och blåser upp situationen för hur det ska bli med strålningen här hemma a la expressen och aftonbladet. "Nu har strålningen nått hit, det kommer att ligga brända barn på gatorna."Hela syftet med bilderna var att få folk att bli upprörda räcker inte det? Tycker inte vi behöver diskutera dem mer. De visade sargade och missbildade vuxna och barn och syftade givetvis på ett worst case scenario i Japan.
Mitt inlägg kanske var lite otydligt det med.Ni verkar ha missat även min poäng helt. Ber om ursäkt om det var otydligt och ja, jag såg bilderna.
Lugn är du fortfarande kvar i Tokyo? Om så är fallet hur uppfattas läget på plats?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|