Tt 12/9

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Dags för en ny runda igen!

Jättefint väder utlovas så passa på nu...

Samling 17:30 på Strandvägen.
Avgång 17:45.

Välkommen:tummenupp

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Jag kommer :banana

Lyckades laga min läckande oljekylare, så nu blir det :hojraket imorgon.

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
kommer:)

dock beter sig hojen skumt nu, nån som kan lite kanske har lust att titta/provköra o felsöka lite:confused:

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
Holy Rider skrev:
2453495 Visst, ställ den på Dalhem i en timme :rolleyes:
tackar men felet redan åtgärdat, den ålade sig fram i kurvorna men efter en närmare titt så upptäckte jag att det var ganska så fel lufttryck men efter lite pumpning går hon som en ängel igen:tummenupp

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
I Stenestad vände vi och åkte hem igen. Var lite öm i kroppen och mör i huvudet från helgens strapatser.

Nu går Sara och jag ner på stan och tar en matbit och dricker något gott istället. :)

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
tack för ett gött gazz!!!
ganska lite kurvigt men man kan ju inte hinna med allt när solen går ner så f....annat tidigt.

trevligt att ligga bakom motorad som höll ihop gruppen kanon:tummenupp
du var bara nån mm från att sätta i puckarna i många kurvor.

dock tappade jag bort alla innan ängelholm men de gör inget... käka lite donken..

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Blir till att lämna in SuperMono-racen nu, så jag får kört något mer i år med tillern.

Lite jobbigt med solen på vägen hem.... :gnissla

Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast
friflaj skrev:
2455225 ...så här kommer det ett par snabba klipp från tt ....

vet det fan hur kvaliten den är eftersom att jag testar en ny sak att göra det med. har den i skit bra kvalite oxå men då e filen stor som ett hus.

så håll i hatten....

http://www.roadriders.se/tt_12_9_2006_.wmv
Gott filmat,ses nog i malmö i morgon:tummenupp
Hade varit keeewlt o se i full kvalitè,har du msn eller icq elller nåt?

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
friflaj skrev:
2455354 förra filmen sket sig då det bara e en massa glittzzhar på det bandet...sorry

-----

visst har jag msn friflaj_glenn@hotmail.com
kan skicka den till dig imorgon

jaså ? du skrev ju i PM att du skulla bara klippa ihop den.. e den helt kass eller ?

jag menar den filmen där vi va på eket rakan & du körde bakom alla som slangade..

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:hojbusa Äntligen hemma, Min kedja small av slog sönder kopplingskoppan, så slutkört för min del blev det i Örkeljunga, Tog lite tid och få tag på folk innan dom hämta mig, man vill jhy innte lämna hojen vid V.kanten för då blir det inte så mycke kvar av den, nu åtterstår bara att mecka lite sen är det klart.:tuttar

friflaj

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Harley V-rod
wonderwizard skrev:
2455366 jaså ? du skrev ju i PM att du skulla bara klippa ihop den.. e den helt kass eller ?

jag menar den filmen där vi va på eket rakan & du körde bakom alla som slangade..

Dess värre så menar jag just den filmen. Då hade jag inspelaningsenheten för nära något som har med tändningen att göra. :mad: Så fort jag varvar så blir det bara en massa rutor. Nu har jag den på ryggen och det funkar perfekt.
Tänkte se dom närmaste helgerna om vi kunde vara ett gäng som drog ut och bara filmade. Kommer inte att bli världens roligaste körrning men det kommer att se bra ut till filmerna som man kan dämpa vinter ångesten med.

Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast
friflaj skrev:
2455695 Dess värre så menar jag just den filmen. Då hade jag inspelaningsenheten för nära något som har med tändningen att göra. :mad: Så fort jag varvar så blir det bara en massa rutor. Nu har jag den på ryggen och det funkar perfekt.
Tänkte se dom närmaste helgerna om vi kunde vara ett gäng som drog ut och bara filmade. Kommer inte att bli världens roligaste körrning men det kommer att se bra ut till filmerna som man kan dämpa vinter ångesten med.
Ja tjatar du så ställer man ju upp:rolleyes: :D

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
friflaj skrev:
2455695 Dess värre så menar jag just den filmen. Då hade jag inspelaningsenheten för nära något som har med tändningen att göra. :mad: Så fort jag varvar så blir det bara en massa rutor. Nu har jag den på ryggen och det funkar perfekt.

usch... fy fan va surt

Zmurfen skrev:
2455696 Ja tjatar du så ställer man ju upp:rolleyes: :D

absolut :D

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...