Green
Dirty South
Nu snackar du i nattmössan..TT e endast för TTfolket..El vi kanske ska åka förbi o bjuda in Bosse?![]()
ja bosse måste fan komma.. då blir iallafall alex glad..hahah
Nu snackar du i nattmössan..TT e endast för TTfolket..El vi kanske ska åka förbi o bjuda in Bosse?![]()
finns vissa undantag........dvs dom som inte har sh! hahhahaa.......
finns vissa undantag........dvs dom som inte har sh! hahhahaa.......
Haha..ja ska fan köra ner o bjuda in han..haha
Haha..ja ska fan köra ner o bjuda in han..haha
Ehh,, och Bosse kollar inte SH?? dream on...![]()
Ville bara veta... du vet att eftersom du lagt upp tråden om denna fest så är det obligatoriskt att bilder av alla slag ska sedan redan dagen efter upp i tråden...
du gör du det så ska ja kladda me whiteboard marker på din hoj!![]()
Du e hjärtligt välkommen sötnos![]()
Så ska ja kladda me nått white på dej sen när du deckat..
Fet chans! Vi ska se vem som däckar först, du e stor men du tål fan inte mycket! Det har du bevisat dom senaste ggrna vi festat. hahahhaa......underskatta inte småfolket.......förutom coffe då, för han tål inget! hahhahaa.....![]()
Fet chans! Vi ska se vem som däckar först, du e stor men du tål fan inte mycket! Det har du bevisat dom senaste ggrna vi festat. hahahhaa......underskatta inte småfolket.......förutom coffe då, för han tål inget! hahhahaa.....![]()
ursäkter......ursäkter......men du har en chans o bevisa var skåpet ska stå nu ju.![]()
![]()
Jaså? haha..
Du har ju varit nästintill nykter på alla fester..
Men visst, vi kan väl köra ett tequilarejs på paryty då??![]()
ursäkter......ursäkter......men du har en chans o bevisa var skåpet ska stå nu ju.![]()
![]()
hahhaha ja e värdinna så ja kan inte supa mig packad, ja har varit duktigt laddad på några partyn men ja e bra på o dölja osså. Ja jobbar dagen efter och har ingen lust o stå me en spann bakom kassan så det får bli en annan gång, men ja lovar att utmana dig en dag!![]()
Ursäkt delux..du har haft 1fest va ja vet..där var ja ju iof inte med pga dejt.
Men de 2andra..?? då var du varken värdinna, o ja undrar om du ens drack?![]()
hahaha nä men asså... öööh det va så att.. hmmm jag ska hem till min mormor den dagen så jag kan liksom inte supa er under bordet vilket jag annars hade gjort skit lätt......![]()
nä monkey dricker nog inte.. på min fest va hon fan inte heller full.. fast det va ingen om man gämför me david...hahaha
nä monkey dricker nog inte.. på min fest va hon fan inte heller full.. fast det va ingen om man gämför me david...hahaha
o jojje.....du ligger tvåa efter davíd!![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |