TT folket - Halloweenparty?

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung
Haha..ja ska fan köra ner o bjuda in han..haha

finns vissa undantag........dvs dom som inte har sh! hahhahaa.......

Du vet väl inte om bosste sitter här o smygläser? Måste ju varit här han fått tag i coffes o alex telenr??? :va :D

Last edited:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
finns vissa undantag........dvs dom som inte har sh! hahhahaa.......

Ehh,, och Bosse kollar inte SH?? dream on...:D

Ville bara veta... du vet att eftersom du lagt upp tråden om denna fest så är det obligatoriskt att bilder av alla slag ska sedan redan dagen efter upp i tråden...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Haha..ja ska fan köra ner o bjuda in han..haha

du gör du det så ska ja kladda me whiteboard marker på din hoj! :arsele

Ehh,, och Bosse kollar inte SH?? dream on...:D

Ville bara veta... du vet att eftersom du lagt upp tråden om denna fest så är det obligatoriskt att bilder av alla slag ska sedan redan dagen efter upp i tråden...

nä så länge han inte har trådlöst internet i sin trailertrash så tror jag inte det! :D

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du e hjärtligt välkommen sötnos :tungan
Så ska ja kladda me nått white på dej sen när du deckat..

Fet chans! Vi ska se vem som däckar först, du e stor men du tål fan inte mycket! Det har du bevisat dom senaste ggrna vi festat. hahahhaa......underskatta inte småfolket.......förutom coffe då, för han tål inget! hahhahaa.....:tuttar

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
Fet chans! Vi ska se vem som däckar först, du e stor men du tål fan inte mycket! Det har du bevisat dom senaste ggrna vi festat. hahahhaa......underskatta inte småfolket.......förutom coffe då, för han tål inget! hahhahaa.....:tuttar

jag va trött.. därför jag somna...:gnissla

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung

Jaså? haha..
Du har ju varit nästintill nykter på alla fester..
Men visst, vi kan väl köra ett tequilarejs på paryty då?? :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jaså? haha..
Du har ju varit nästintill nykter på alla fester..
Men visst, vi kan väl köra ett tequilarejs på paryty då?? :tummenupp

hahhaha ja e värdinna så ja kan inte supa mig packad, ja har varit duktigt laddad på några partyn men ja e bra på o dölja osså. Ja jobbar dagen efter och har ingen lust o stå me en spann bakom kassan så det får bli en annan gång, men ja lovar att utmana dig en dag! :tummenupp

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
ursäkter......ursäkter......men du har en chans o bevisa var skåpet ska stå nu ju. :tummenupp :D

hahaha nä men asså... öööh det va så att.. hmmm jag ska hem till min mormor den dagen så jag kan liksom inte supa er under bordet vilket jag annars hade gjort skit lätt......:gnissla

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung
hahhaha ja e värdinna så ja kan inte supa mig packad, ja har varit duktigt laddad på några partyn men ja e bra på o dölja osså. Ja jobbar dagen efter och har ingen lust o stå me en spann bakom kassan så det får bli en annan gång, men ja lovar att utmana dig en dag! :tummenupp

Ursäkt delux..du har haft 1fest va ja vet..där var ja ju iof inte med pga dejt.
Men de 2andra..?? då var du varken värdinna, o ja undrar om du ens drack? :arsele

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
Ursäkt delux..du har haft 1fest va ja vet..där var ja ju iof inte med pga dejt.
Men de 2andra..?? då var du varken värdinna, o ja undrar om du ens drack? :arsele

nä monkey dricker nog inte.. på min fest va hon fan inte heller full.. fast det va ingen om man gämför me david...hahaha

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
hahaha nä men asså... öööh det va så att.. hmmm jag ska hem till min mormor den dagen så jag kan liksom inte supa er under bordet vilket jag annars hade gjort skit lätt......:gnissla

hrmm.....ursäkter......ursäkter......

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
nä monkey dricker nog inte.. på min fest va hon fan inte heller full.. fast det va ingen om man gämför me david...hahaha

hahhahaha nä iofs. men du ska väl inte säga nåt du va inte ens närvarande på din egen fest! jo ja blev rätt full där. men sen ska ju inte du snacka, du lunkar runt me din öl o ja dricker starksprit......liiiite skillnad!

:D

o jojje.....du ligger tvåa efter davíd! :tummenupp

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...