TT folket - Halloweenparty?

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Torso (it. torso "bål", "överkropp", ytterst av grek. thyrsos "stam") är människans överkropp, bålen. Inom skulpturkonst används ordet om figurskulpturer utan armar, ben och huvud. Många skulpturer från antiken är numera bevarade endast som torsor. En berömd sådan är Belvederetorson (Torso di Belvedere).

Torsor förekommer även inom medicinen som biologiska modeller på vilka man kan studera människokroppens inre organ.

Köpt ett texikon? :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sluta nu skryta om att du kan några rader byta mitt bakdäck istället som du hade sönder sist vi var ute o körde:rolleyes:

ferdinand! sluta undvika d oundvikliga! u know wat am talking bout! muahhaha.....

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
ferdinand! sluta undvika d oundvikliga! u know wat am talking bout! muahhaha.....

Vem undviker vem, jag försöker få kontakt med dig på msn men inte vill någon prata med mig där
Och här skriver jag juh varje dag så hur kan du säga att jag undviker va va va:gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vem undviker vem, jag försöker få kontakt med dig på msn men inte vill någon prata med mig där
Och här skriver jag juh varje dag så hur kan du säga att jag undviker va va va:gnissla

kl 7 på morronen kan du försöka hur mycket du vill, vid den tiden är jag på en annan planet! :D
du undviker att svara på min fråga! ÄVEN om du skriver här varje dag, precis som nu. :D

du det finns en ninjadräckt på buttericks.se, jag tycker den hade passat dig skit bra! :D :D

Goldfish

morgontrött
Gick med
26 Mar 2007
Hoj
Sparkcykel
kl 7 på morronen kan du försöka hur mycket du vill, vid den tiden är jag på en annan planet! :D
du undviker att svara på min fråga! ÄVEN om du skriver här varje dag, precis som nu. :D

du det finns en ninjadräckt på buttericks.se, jag tycker den hade passat dig skit bra! :D :D

haha ja och om både alex och coffe fixa vars en sån dräkt och har dom på sig på festen kan man säga att där e 1,5 ninjor på den festen :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
haha ja och om både alex och coffe fixa vars en sån dräkt och har dom på sig på festen kan man säga att där e 1,5 ninjor på den festen :D

:D :D

Är det någon som kan ta med sig en videokamera?! Ja kommer ha min kamera men hade velat om nån kunde ta med sig en videokamera osså. Plssssssssss! :tummenupp :tuttar

Last edited:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj

Men Alex. Att du går runt på jobbet och pratar med dig själv är en sak, men på MSN och SH också?? Detta är oroande :pannkyss

MR R6™

Alla andra är dumma i huvudet!
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Ktm 450 exc
Låter gosigt!
Förra årets halloween så var jag utklädd till självmordsbombare men jag råkade spränga sönder dräkten.

Men man kan ju alltid klä ut sig till nudist, smurf eller kanske till loket olsson!:yoparty

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Låter gosigt!
Förra årets halloween så var jag utklädd till självmordsbombare men jag råkade spränga sönder dräkten.

Men man kan ju alltid klä ut sig till nudist, smurf eller kanske till loket olsson!:yoparty

Nudist o smurf e redan nån tänkt på. hhahaa.....så länge dom har en nudist-dräckt så är det lugnt, orkar inte ha nakna människor springandes här. Mina hundar kanske blir sugna då! :D

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Nudist o smurf e redan nån tänkt på. hhahaa.....så länge dom har en nudist-dräckt så är det lugnt, orkar inte ha nakna människor springandes här. Och lite doggystyle hade inte varit fel då! :D

Vad menar du med att du inte "orkar" bara för att de e nakna betyder det inget

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...