tuffa husdjur?

Nillan

Guest
intrepid skrev:
vet inte om jag ska vara på Munskö..kommer vara i vaxholm men sen om man är någon annanstans vet jag inte..jag vet inte ens var i sverige Munskö ligger men jag antar att det ligger i stockholmsområdet...
hälsar gärna på hemma hos illern..hur är dom att ha då? är det jobbigt? luktar? svårt att få rumsrena?

Det var inte speciellt svårt att få illern rumsren (som en katt ungefär) men däremot är det lite jobb med att få valparna bitfria (dom nafsar en i tårna :) ). Vi hade en hona den luktade inte mycket men jag kan tänka mig att en okastrerad hane luktar lite mer. Vi har inte illern kvar pga tidsbrist och han som var uppfödare här på Muskö har lagt av så mitt tips e å söka på nätet var närmsta illeruppfödare finns.

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
okej, hur gjorde ni för att få dom bitfria då?
ja, jag får väl ta o kolla runt lite efter illeruppfödare..och ringa och fråga om man inte kan få komma o hälsa på..

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Öhhhh..finns det tuffa husdjur :va
Jag som trodde att det mest var flickor i 12 års åldern och nördar som ville ha husdjur :rolleyes: Fast det är ju klart flatlöss är ju rätt ehhhh..... fräckt :3freak

Nillan

Guest
intrepid skrev:
okej, hur gjorde ni för att få dom bitfria då?
ja, jag får väl ta o kolla runt lite efter illeruppfödare..och ringa och fråga om man inte kan få komma o hälsa på..

Man knäpper dem på nosen med fingrarna och man får vara väldigt envis! Det är säkert inga problem att få hälsa på hos nån uppfödare. Lycka till! :)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Mitt f.d. husdjur :tummenupp

Bifogat

• 016.jpg
    016.jpg
    91.7 KB · Visningar: 28
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...