fax skrev:Jaha , var det någon som var på tullinge i helgen ????
Ja var där på lördan. Fram tillochmed eftermiddagsskuren.
fax skrev:Jaha , var det någon som var på tullinge i helgen ????
andersbrink skrev:Lååångdragen helg, fast regn är ju inget man rår över. Blöja borde vara obligatoriskt på alla tävlingsfordon.
Blev iaf 3'a i Super Pro Street Bike med ynka 8.70/264 km/h i semin med blå/vita långsvingade gathojen.
/solbränd SPSB #64
ktmjacke skrev:Vem e du då???Det e ju håges hoj jag skruvar på.Testade att köra en repa i lördags oxå
Aha,tjeeeeeena.fax skrev:Men hallå , har du svarta gnuggisar på ena armen och bjussade mej å min polare på läsk i söndags eftermiddag kanske , sålt en xr 600 till min polare kanske ?
ktmjacke skrev:Aha,tjeeeeeena.
RPM lover skrev:Fasiken kör ni trimmat i SB det gillas ju inte av SDC reglerna...
andersbrink skrev:Hoppas ni fick mer åka på Mantorp än vi på Tullinge. Tre dagar, tre kvalrepor - och inte ens några finalrepor. Vaddå psyko att kapa bra 60' med långsving och turbo. Kopplingar är inte gjorda för att sliras vid 8000 varv, HUGG HUGG HUGG! Får mycket bättre 60' med den "korta" Banditen. 266 km/h är iaf inte helt fel.
Vafan, gav ni bort segern till en Finne! Vad hände med Bjurström i semin?
andersbrink skrev:Hoppas ni fick mer åka på Mantorp än vi på Tullinge. Tre dagar, tre kvalrepor - och inte ens några finalrepor. Vaddå psyko att kapa bra 60' med långsving och turbo. Kopplingar är inte gjorda för att sliras vid 8000 varv, HUGG HUGG HUGG! Får mycket bättre 60' med den "korta" Banditen. 266 km/h är iaf inte helt fel.
Vafan, gav ni bort segern till en Finne! Vad hände med Bjurström i semin?
KaZ skrev:Men men, måste säga att jag till er som kör.. ni e fan inte kloka
Helt galet lixom ...
Håller fullständigt med föregående talare.andersbrink skrev:Varning dock, fruktansvärt vanebildande!
Stolten skrev:synd att finalerna rengnade bort särskilt eftersom vi var i final..
MaPe skrev:Jag hade turen att se dig i action fast man var i lunda på lördagen så kom man ute till Tullinge på söndagen.
Grattis till tredje platsen
Vill bara säga att det är så jävla coolt med Top Fuel , allt annat står still om man jämför, ja nästan iallafall
/oxå solbränd Mathias
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |