Men de dominerar på Rosenhill, sporthojarna kommer inte alltid fram. Men dominerer på Ortoped-Kirurgmottagningen
Skulle öppna en sån klinik i Tungelsta-änden. Fika - åka - laga.
Men de dominerar på Rosenhill, sporthojarna kommer inte alltid fram. Men dominerer på Ortoped-Kirurgmottagningen
Såg också kärringen med hemkluddrade skylten och knytnäven i luften i förrgår, hon verkade ha någon skruv lös...
Då blir jag extra glad nu
Har du tid att hälsa så åker du för sakta.
Äh, störtlöjligt, jag åker 257 minst en gång i veckan sommartid och lider inte av några genande sporthojar. Däremot så var jag hela förra helgen nere i Tungelsta på rakan direkt efter macken/stoppskylten/korsningen, och hojar drar fett fort redan där - ganska onödigt. Vänta 1 km tills det blir lite öppnare och säkert 80% av kritikerna märker er inte och så får vi ha banan kvar lite längre. Dessutom otyget med högljudda avgassystem, låt hojen vara tyst och folk märker inte att vi kör fort och vi får ha hobbyn kvar utan klagomål.
jag hälsar med knäskrap ibland folk ser lika snopna ut, som skräckslagnaHar du tid att hälsa så åker du för sakta.
ENKELRIKTA SKITENå blir det RR bulten ju
Igår stod ju bed & breakfast ägarna ute mitt i vägen med hemsnickrade 70-skyltar och såg arga ut. De hade dessutom dekorerat vägen med kvistar och grenar.
Jag skulle nog vilja säga att det är "framkallande av fara för annan".Oannonserat betyder INTE är inte det samma som sabotageverksamhet.
Varför inte boka hela Bed/Breakfast-huset en helg,alla gäster kommer dit på hoj,är äckligt trevliga,klipper gräsmattor och stryker gardiner.
Kanske tanten tänker om?
Äh, störtlöjligt, jag åker 257 minst en gång i veckan sommartid och lider inte av några genande sporthojar. Däremot så var jag hela förra helgen nere i Tungelsta på rakan direkt efter macken/stoppskylten/korsningen, och hojar drar fett fort redan där - ganska onödigt. Vänta 1 km tills det blir lite öppnare och säkert 80% av kritikerna märker er inte och så får vi ha banan kvar lite längre. Dessutom otyget med högljudda avgassystem, låt hojen vara tyst och folk märker inte att vi kör fort och vi får ha hobbyn kvar utan klagomål.
E väl alltid kul o köra fort på allmänna vägar.....kan väl aldrig hända mig nåt?
Du har inga rättigheter i trafiken, bara skyldigheter....
(jodå det är jag, krock med bil i uppförsbacke, grå himmel och en ljus bil i backkrönet, den kunde lika gärna varit osynlig)
Det skulle nog uppskattas..........................
Speciellt när tanten har eldat upp alla hojar på gården på natten , och står med hagelbössan och skriker "PAYBACKTIME".
Igår stod ju bed & breakfast ägarna ute mitt i vägen med hemsnickrade 70-skyltar och såg arga ut. De hade dessutom dekorerat vägen med kvistar och grenar.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|