Tuning Ducati Monster 797 2017

Mattias77

Ny medlem
Gick med
27 May 2024
Hoj
Ducati Monster
Tjena!

Vem ska jag vända mig till för att bänka och optimera min hoj i Stockholm
? Och är Power commander 5 bäst lämpad?

mvh
Mattias
 

Nikehaj

Sporthojsnörd
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Kommit på vad du har gjort med Monstret!? jävla jobbigt det här ska man behöva svara på jobbiga frågor också!:fyllisarHar en ide om vad som krävs på Monstret! Men det behåller jag för mig själv! ...surgubbe!:)
 

Tanken

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2016
Ort
Gefle
Hoj
Ducati Monster 1200S 2020
Åk till en Ducati återförsäljare så fixar dom det.. :fakta:tummenupp
 

Mattias77

Ny medlem
Gick med
27 May 2024
Hoj
Ducati Monster
Kommit på vad du har gjort med Monstret!? jävla jobbigt det här ska man behöva svara på jobbiga frågor också!:fyllisarHar en ide om vad som krävs på Monstret! Men det behåller jag för mig själv! ...surgubbe!:)
Besvarar du en fråga med en fråga. Är du politiker?
 

Mattias77

Ny medlem
Gick med
27 May 2024
Hoj
Ducati Monster
Nämen kul att du har vaknat! Politiker! I Wish ! Ok smarting fortfarande fråga? Vad har du gjort på Monstret? Som kräver en Bänk körning??
Morning,

Jag har bytt till slip on, sportluftfilter och pluggat lambdan ( så nu lyser motorlampan ). Försöker hitta en master commander 5 som passar min modell ( ej hittat ). Men bara den passar spridarnas kontakt så funkar det. Peter turbo kan bänka den bara jag fixar en MC5 som passar…
Anledningen att jag optimerar är att alla hojar går som en påse nötter orginal….
 

Nikehaj

Sporthojsnörd
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Han visste inte just detta. Därför skrev jag här…
Jaså där ser man....Är inte själv värst bevandrad i mappnings teknik insprutning? kan ja ju villigt erkänna. Mera Förknasarkille! Slängde på ett helsystem på min mt-09 gick ju som en påse skit! Snackade med ML-motoroptimering i Vendelsö..lämnade in hojen där och fick tillbaka en HuliganMoppe! Precis som man vill ha!:död Han gjorde nåt konstigt med ECU :vaTips?
 

Mattias77

Ny medlem
Gick med
27 May 2024
Hoj
Ducati Monster
Jaså där ser man....Är inte själv värst bevandrad i mappnings teknik insprutning? kan ja ju villigt erkänna. Mera Förknasarkille! Slängde på ett helsystem på min mt-09 gick ju som en påse skit! Snackade med ML-motoroptimering i Vendelsö..lämnade in hojen där och fick tillbaka en HuliganMoppe! Precis som man vill ha!:död Han gjorde nåt konstigt med ECU :vaTips?
Har trimmat + 100 vattenskotrar. Funkar fint😎
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Morning,

Jag har bytt till slip on, sportluftfilter och pluggat lambdan ( så nu lyser motorlampan ). Försöker hitta en master commander 5 som passar min modell ( ej hittat ). Men bara den passar spridarnas kontakt så funkar det. Peter turbo kan bänka den bara jag fixar en MC5 som passar…
Anledningen att jag optimerar är att alla hojar går som en påse nötter orginal….
Jag antar att det är en Power commander 5 du ska ha. Blir lättare att hitta om man söker på rätt namn.
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top