ÅF gör aldrig optimeringar…Åk till en Ducati återförsäljare så fixar dom det..
Besvarar du en fråga med en fråga. Är du politiker?Kommit på vad du har gjort med Monstret!? jävla jobbigt det här ska man behöva svara på jobbiga frågor också!Har en ide om vad som krävs på Monstret! Men det behåller jag för mig själv! ...surgubbe!
Nämen kul att du har vaknat! Politiker! I Wish ! Ok smarting fortfarande fråga? Vad har du gjort på Monstret? Som kräver en Bänk körning??Besvarar du en fråga med en fråga. Är du politiker?
Morning,Nämen kul att du har vaknat! Politiker! I Wish ! Ok smarting fortfarande fråga? Vad har du gjort på Monstret? Som kräver en Bänk körning??
Trevlig kommentar…Osäkert om han orkar med alla Puckon! I alla fall ett till Andersson!
Han visste inte just detta. Därför skrev jag här…Sorry!..kan ju va lite klumpig på tangentbordet ibland! Annars så är jag faktiskt en Trevlig skit!
Kolla du med Peter den gubben kan det mesta!
Jaså där ser man....Är inte själv värst bevandrad i mappnings teknik insprutning? kan ja ju villigt erkänna. Mera Förknasarkille! Slängde på ett helsystem på min mt-09 gick ju som en påse skit! Snackade med ML-motoroptimering i Vendelsö..lämnade in hojen där och fick tillbaka en HuliganMoppe! Precis som man vill ha! Han gjorde nåt konstigt med ECU Tips?Han visste inte just detta. Därför skrev jag här…
Har trimmat + 100 vattenskotrar. Funkar fintJaså där ser man....Är inte själv värst bevandrad i mappnings teknik insprutning? kan ja ju villigt erkänna. Mera Förknasarkille! Slängde på ett helsystem på min mt-09 gick ju som en påse skit! Snackade med ML-motoroptimering i Vendelsö..lämnade in hojen där och fick tillbaka en HuliganMoppe! Precis som man vill ha! Han gjorde nåt konstigt med ECU Tips?
Jag antar att det är en Power commander 5 du ska ha. Blir lättare att hitta om man söker på rätt namn.Morning,
Jag har bytt till slip on, sportluftfilter och pluggat lambdan ( så nu lyser motorlampan ). Försöker hitta en master commander 5 som passar min modell ( ej hittat ). Men bara den passar spridarnas kontakt så funkar det. Peter turbo kan bänka den bara jag fixar en MC5 som passar…
Anledningen att jag optimerar är att alla hojar går som en påse nötter orginal….
Skrev fel baraJag antar att det är en Power commander 5 du ska ha. Blir lättare att hitta om man söker på rätt namn.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|