Turbo-kryssning

IngvarB

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2005
Hoj
Gsx1100es ++
Det hade varit skitkul att hänga med men tyvärr funkade datumet inte för mig.
Ta det lugnt i baren bara så ni kan tillgodogöra er undervisningen ordentligt:D.

/Ingvar

Lotusomega

Fullt ös medvetslös!
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
GSXR 1100 Turbo -93 Gsxr 750 fighter -93, Katana 1100s , CRF250rx , Gsxr 1000 -02 Turbo GSXR 1000 -04
Xryss

Säger som en välbekant hojskrotfarbror " njaaaa dom e dyyyra dom däär "

Den var klockren!!! Ha ha ha ha.......... :rofl

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Klädkod för bonnläppar

Var ligger ribban egentligen när det gäller utstyrseln på såna här kryssningar?

Sporthoj-tröjan kan ju praktisk om jag kommer vilse på båten men jag är samtidigt urtjusig i min Kurt Olsson-kavaj så jag är minst sagt kluven...:va

yammie

Nipple sucker
Gick med
16 Dec 2004
Hoj
RD350/Buell
Var ligger ribban egentligen när det gäller utstyrseln på såna här kryssningar?

Sporthoj-tröjan kan ju praktisk om jag kommer vilse på båten men jag är samtidigt urtjusig i min Kurt Olsson-kavaj så jag är minst sagt kluven...:va

Klä dig snyggt ifall du blir me som statist på färjan på tv'n.. :)

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
landsbygdskavaj, träskor samt gällivarehäng. finns det andra plagg..?

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Fi fan, sen kommer någon jävel och sticker upp en mikrofon i ansiktet på en när man står och konverserar tvångsmatning med någon dam.

Kanske inte låter så bra.

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj

Nej, säg inte att det är den båten vi ska åka med...:gnissla

Jag har en slips gjord av en mink som kanske skulle passa, komplett med tassar och allt. En dimmig kväll i Hudik hade jag den och trodde att jag fick världens napp av en tjusig brutta som stod och flirtade med mig säkert en kvart. Först dagen efter fick jag höra av en polare att hon var vegan och hade stått och skällt ut mig efter noter...

yammie

Nipple sucker
Gick med
16 Dec 2004
Hoj
RD350/Buell
Fi fan, sen kommer någon jävel och sticker upp en mikrofon i ansiktet på en när man står och konverserar tvångsmatning med någon dam.

Kanske inte låter så bra.

Ja då är det bäst å fråga om hon vill ligga så man slipper mikrofonen..

Jag har en slips gjord av en mink som kanske skulle passa, komplett med tassar och allt. En dimmig kväll i Hudik hade jag den och trodde att jag fick världens napp av en tjusig brutta som stod och flirtade med mig säkert en kvart. Först dagen efter fick jag höra av en polare att hon var vegan och hade stått och skällt ut mig efter noter...

för mig låter det som det alldrig har hänt i ditt fall eftersom du var av en annan uppfattning..
:D

Last edited:

Elffors

Gick med
21 Aug 2008
Hoj

du e la för rolig du:D :D

kläder att ha i sthlm... Guumman! har du sett min borat mankini?!

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Elffors

Gick med
21 Aug 2008
Hoj
maskinrum

Det finns ingen möjlighet att få en guidad rund tur i maskinrummet på en såndäringa båt? Avgasningsrören är ju apgrova så maskin borde ju va rätt rejäl:yoparty
ingen som har en jobbarkompisvarsbrorsklasspolareskusin som jobbar på båten
och kan fixa en rund tur?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det finns ingen möjlighet att få en guidad rund tur i maskinrummet på en såndäringa båt? Avgasningsrören är ju apgrova så maskin borde ju va rätt rejäl:yoparty

Du som bor i Trollhättan har ju iaf fram tills nyss haft lokal tillverkning av dylika maskiner :D

/J

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj

Det vore betydligt intressantare än att stå och trängas i baren, borde väl inte vara helt omöjligt ifall vi ser nyfikna och hyfsat nyktra ut?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det vore betydligt intressantare än att stå och trängas i baren, borde väl inte vara helt omöjligt ifall vi ser nyfikna och hyfsat nyktra ut?

Det tror jag också, tar vi det innan vi ser alltför buckliga ut är det nog inte omöjligt.

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Det tror jag också, tar vi det innan vi ser alltför buckliga ut är det nog inte omöjligt.

Det här borde kanske någon som håller i resan *host*anderssonturbo*host* kolla upp så det är grönt innan vi kliver på, säkert lättare att ta det den vägen än att en klunga dimögda karlar med tvivelaktigt utseende ställer sig och bankar på dörren till kaptenens hytt 23:37 på kvällen...

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha