Turbo-kryssning

IngvarB

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2005
Hoj
Gsx1100es ++
HEHE tjaa om du mellanlandar i Väsby innan så lovar jag att bjuda på turbobuuurnis:D :yoparty

Det blir ju lite warmup hemma hos mig innan

Fullbussen tar 8 st till båten

Har ju redan bjudit in Johansson:)

Vi kommer på warmup!!:yoparty

1 Peter andersson
2 Stina
3 Johansson
4 Biker 66

Det verkar vara starkdrycker med i spelet:skrämd . Bara ni ser till att Matte håller sig till kranvatten på båten eftersom han har viktiga ventilsäten att fräsa veckan efter:D.

/Ingvar

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Så vi inte ska springa omkring som yra höns och leta efter alla på terminalen så finns folket vid denna skylt !:D

Ha ha, den missar man fanimej inte.:tummenupp

Nu får ni bara komma överens om vem som ska stå med skylten vid centralen 14:00 och fånga upp mig så jag inte kommer vilse och blir gangbangad i en pundarkvart i Akalla.

yammie

Nipple sucker
Gick med
16 Dec 2004
Hoj
RD350/Buell
Så vi inte ska springa omkring som yra höns och leta efter alla på terminalen så finns folket vid denna skylt !:D

öyyy!! har du flera sånna där? måste ha en i garaget isf.. :)

Ha ha, den missar man fanimej inte.:tummenupp

Nu får ni bara komma överens om vem som ska stå med skylten vid centralen 14:00 och fånga upp mig så jag inte kommer vilse och blir gangbangad i en pundarkvart i Akalla.

jag tänkte ju möta upp dig men jag har kommit på en annan briljant idé för min egen del så jag anländer till väsby me upptåget så jag blir alldrig nere på centralen.. det är väldigt enkelt att hitta till pendeltågen å kliva på det som går till märsta lär nog även du klara så till vida du inte är en analfabet :tungan

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Som sugmotormotorcyklist tycker jag förstås att det är fint att ni rörkrökarhedningar satt ett kors över turboaggregatet på pestflaggan. Men varför denna undergivna självspäkelse? Är det ett särdeles uselt turboaggragat på skylten? :va

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
turbo X (kryss) ning

Aha! Så göteborgskt :gråta
Kringdrivande medborgare i vänthallen kan ju att tro att vi är några organiserade förbränningsmotorhatare som ska på konferens :gnissla

Jag ska nog ta på min min tändkuletröja med "Seffle"-ryggtryck för att markera avstånd mot det här.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Aha! Så göteborgskt :gråta
Kringdrivande medborgare i vänthallen kan ju att tro att vi är några organiserade förbränningsmotorhatare som ska på konferens :gnissla

Jag ska nog ta på min min tändkuletröja med "Seffle"-ryggtryck för att markera avstånd mot det här.

Du har just kallat Peter sillstrypare.....fi fan va kul !:D :D :D

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Vi kommer på warmup!! osså

1 Peter andersson
2 Stina
3 Johansson
4 Biker 66
5 MEkman
6 yammie
7 hayabusa.patrik
8 bladegde
9 daniel

vi tar egen bil så vi kan lasta i tre dårar till

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
När sker avfärden från världsmetropolen Väsby ? eller, när är uppdykningstiden för oss warmup:are ??
Detta är av yttersta vikt att veta då jag ju måste gå ett respektfullt antal steg för att komma fram :dricka

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Hmm skulle det där ha nått samband med min tidigare yrkeskariär som glasmästare tro?::D

I så fall får du nog ta med en burk " arbetslössill " Det måsste ju finnas:va

Fast om Lennarts BoostBusters får personalbehov borde det ju kort därefter stå likaledes på ditt kort tycker jag. Annars missar de ju en stor turbomotorkompetens.

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
När sker avfärden från världsmetropolen Väsby ? eller, när är uppdykningstiden för oss warmup:are ??
Detta är av yttersta vikt att veta då jag ju måste gå ett respektfullt antal steg för att komma fram :dricka

När vaknar du??:yoparty :D

Garget är nystädat och våttorkat , Fattas bara lite nötter å sega pinnar:)

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Är det någon idé att ta med sig Boostbusters-boken ifall man har den, eller kommer det delas ut kursmateriel som man får behålla? Kan vara bra att ha sin egen bok ifall man hör något intressant som man vill notera i marginalen.

Man kanske ska ta med sig boken hur som helst bara för att få den signerad?:tuttar

yammie

Nipple sucker
Gick med
16 Dec 2004
Hoj
RD350/Buell
Det verkar vara starkdrycker med i spelet:skrämd . Bara ni ser till att Matte håller sig till kranvatten på båten eftersom han har viktiga ventilsäten att fräsa veckan efter:D.

/Ingvar

du kan höra av dig i slutet på veckan.. i fall han slutat darra på handen då.. :D

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Bah ! Låt honom använda Ingvars topp som 'återhämtningsobjekt', såå jäkla petigt är det väl ändå inte med den... :D

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha