Trevlikt bygge!! funkar den bra? ser ut som den är utan plenium? funkar det? hur tidigt får du laddtryck? funkar den vid vanlig lansvägskörning?T Buell skrev:visst går det att ha över 200hk på en Turbo Buell!!
www.suntechmotorsport.tk under projects där finns bilder på min hoj
å lite teknisk data där finns åxå gästbok skriv frågor på den om ni vill veta lite mera av min hovmekaniker
P.S Vi syns på strippen
jojje1963 skrev:Både och, sprut e ju bra ihop med turbo, men du måste kunna styra det. Jag kör turbo och sprut (megasquirt) på min Triumph twin och det funkar klockrent. Det är lite svårare att få en HD att gå perfekt tror jag, kan man dela insugen så blir det nog lättare. (har inte sett nån HD turbo som gått riktigt som den ska, men jag har ju inte haft nån själv..)
spacelord skrev:Funkar det bra med MegaSquirt?? Har kollat en del på deras hemsida och det verkar ju vara ett schysst sprut för en billig peng!
hmm du e då inte den ännda som påstår att axel avståndet är kort på Buell men vet nån hur långt det är då?????? jo iaf jag vet bara 4cm 4CM kortare än hayabusa så då är det väl int kort eller????Poacher skrev:Är inte turbo att förstöra konceptet helt med den där hojen?
Man kan ju inte direkt påstå tat axelavståndet håller för så mycket effekt.
jo det är ett trevligt bygge men de e inte klart ännu tyvärr först klar till våren jo det är byggt utan plenium box kommer att funka bra som fan säger min hovmekanikerBoost 2 skrev:Trevlikt bygge!! funkar den bra? ser ut som den är utan plenium? funkar det? hur tidigt får du laddtryck? funkar den vid vanlig lansvägskörning?
Låter bra.. Håll oss uppdaterade om allt vad gäller detta bygge! bra/dåligt! (lite skeptisk till utan plenium?) Det kan bli smala effektband lite här o var! men det vore stenbra om det funkade! BennyT Buell skrev:jo det är ett trevligt bygge men de e inte klart ännu tyvärr först klar till våren jo det är byggt utan plenium box kommer att funka bra som fan säger min hovmekaniker
Erik_I skrev:Finns färdiga kompressor satser i Staterna ... Fräckt ljud ingen fördröjning.. Erik
andersson turbo skrev:Jag skulle nog vilja prova med dom remdrivna turbosarna som finns
kompressor igentligen men består av en turbokomppressor med remdrift från vevaxeln
Jag vet tts i england har nåt busakit med över 300hk
borde va idealiskt för montage på hd motorn å avgasljudet orört
Peter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|