Finns det regler om tutlurning på rejsingbanorna? Får man tutlura på bana? Tacksam för svar!
Hahahahahahahaha!
Tut-Turken
Men vfn, är förstainlägget ändrat? nu fattar man ju inget av tråden om man läser den första gången, skandal!
edit:tack google cache för detta:
FÖRSTAINLÄGGET FÖR DOM SOM MISSA DET:
"Idag blev det 15 övningsmil till Sorunda. Planen var att åka tillbaka gamla vägen mellan S-tälje och Sto. Jag var på väg att åka rätt i rondellen i industriområdet i S-tälje när handledaren råkade komma åt sin tuta. Jag trodde att jag var på väg åt fel håll och körde rakt istället för vänster och hamnade rätt fel. Har rätt kasst lokalsinne. Lyckades visst lura en efterföljande blå mc att köra efter också. Sorry för det. Industriområdets yttre del var inte så kul ..."
det där var det första inlägget om den fruktansvärt hemska tutlurenUhm... Missade du poängen eller var det ingen med? Jag menar, det var väl inte detta den här totalt sjuka tråden började med? Eller?...
Här sitter man och är bitter med gipsad arm och kan inte köra på 3 månader och så surfar man in här och får ett skrattanfall. Den här tråden får sjuuutuuusen solar!!
Om ni skyndar er hinner ni chatta!!
Jag känner mig kränkt, TS försöker alltså ta åt sig äran av min skapelse, tutlurad®, genom att ändra första inlägget.
Uhm... Missade du poängen eller var det ingen med? Jag menar, det var väl inte detta den här totalt sjuka tråden började med? Eller?...
Jag känner mig kränkt, TS försöker alltså ta åt sig äran av min skapelse, tutlurad®, genom att ändra första inlägget.
Men vfn, är förstainlägget ändrat? nu fattar man ju inget av tråden om man läser den första gången, skandal!
edit:tack google cache för detta:
FÖRSTAINLÄGGET FÖR DOM SOM MISSA DET:
"Idag blev det 15 övningsmil till Sorunda. Planen var att åka tillbaka gamla vägen mellan S-tälje och Sto. Jag var på väg att åka rätt i rondellen i industriområdet i S-tälje när handledaren råkade komma åt sin tuta. Jag trodde att jag var på väg åt fel håll och körde rakt istället för vänster och hamnade rätt fel. Har rätt kasst lokalsinne. Lyckades visst lura en efterföljande blå mc att köra efter också. Sorry för det. Industriområdets yttre del var inte så kul ..."
tutturken - majkie remix
[youtube-id]9w9cnr-ssck[/youtube-id]
AASHASHHHH!!!!!!!!!!!!
Fan e det du Wesslén? (gipsad arm och sjutusen solar)
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|