Tutluras-tråden.

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Varberg
Hoj
790 Duke
Finns det regler om tutlurning på rejsingbanorna? Får man tutlura på bana? Tacksam för svar!


:D
 

sportbike

Guest
Finns det regler om tutlurning på rejsingbanorna? Får man tutlura på bana? Tacksam för svar!


:D

Nä,det får man inte.
Jag tutade på skoj bakom en annan hoj på en bankörning,han ryckte till och körde av.
Fick inte va med längre efter det.
 

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Phoenix
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Detta börjar bli alldeles för överdrivet i USA de kan inte hålla det på nivå nånting! :huvet
[YOUTUBE-ID]ccgXjA2BLEY[/YOUTUBE-ID]
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Men vfn, är förstainlägget ändrat? nu fattar man ju inget av tråden om man läser den första gången, skandal!

edit:tack google cache för detta:

FÖRSTAINLÄGGET FÖR DOM SOM MISSA DET:
"Idag blev det 15 övningsmil till Sorunda. Planen var att åka tillbaka gamla vägen mellan S-tälje och Sto. Jag var på väg att åka rätt i rondellen i industriområdet i S-tälje när handledaren råkade komma åt sin tuta. Jag trodde att jag var på väg åt fel håll och körde rakt istället för vänster och hamnade rätt fel. Har rätt kasst lokalsinne. Lyckades visst lura en efterföljande blå mc att köra efter också. Sorry för det. Industriområdets yttre del var inte så kul ..."
 
Last edited:

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Varberg
Hoj
790 Duke
Men vfn, är förstainlägget ändrat? nu fattar man ju inget av tråden om man läser den första gången, skandal!

edit:tack google cache för detta:

FÖRSTAINLÄGGET FÖR DOM SOM MISSA DET:
"Idag blev det 15 övningsmil till Sorunda. Planen var att åka tillbaka gamla vägen mellan S-tälje och Sto. Jag var på väg att åka rätt i rondellen i industriområdet i S-tälje när handledaren råkade komma åt sin tuta. Jag trodde att jag var på väg åt fel håll och körde rakt istället för vänster och hamnade rätt fel. Har rätt kasst lokalsinne. Lyckades visst lura en efterföljande blå mc att köra efter också. Sorry för det. Industriområdets yttre del var inte så kul ..."

Uhm... Missade du poängen eller var det ingen med? Jag menar, det var väl inte detta den här totalt sjuka tråden började med? Eller?...
 

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Phoenix
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Uhm... Missade du poängen eller var det ingen med? Jag menar, det var väl inte detta den här totalt sjuka tråden började med? Eller?...
det där var det första inlägget om den fruktansvärt hemska tutluren
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Här sitter man och är bitter med gipsad arm och kan inte köra på 3 månader och så surfar man in här och får ett skrattanfall. Den här tråden får sjuuutuuusen solar!!:rofl

Om ni skyndar er hinner ni chatta!!


AASHASHHHH!!!!!!!!!!!!

Fan e det du Wesslén? (gipsad arm och sjutusen solar) :banana
 

EmiliosFantomen

Guest
När jag skulle köra ner i garaget idag så kom jag åt tutan istället för att slå av blinkersknappen och lyckades tutlura en hel karavan med dagisbarn och fröknar. :yoparty

Sen fick jag en ordentlig uppläxning om att lämna företräde för dom på trottoaren. Vilket jag såklart planerade att göra.
 

Rejard

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2009
Ort
Växjö (typ)
Hoj
Ducati Monster S4
Jag känner mig kränkt, TS försöker alltså ta åt sig äran av min skapelse, tutlurad®, genom att ändra första inlägget.

Jag ber verkligen om ursäkt om även jag kränkt din "copyright" på "tutlurad", men signaturen är en hyllning av bakgrunden till århundradets mest spårade och underbara tråd :)

Kanske skulle fler köra den som signatur så att ursprunget inte förvanskas?

Ha de gott,

Rejard
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstation 703
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Men vfn, är förstainlägget ändrat? nu fattar man ju inget av tråden om man läser den första gången, skandal!

edit:tack google cache för detta:

FÖRSTAINLÄGGET FÖR DOM SOM MISSA DET:
"Idag blev det 15 övningsmil till Sorunda. Planen var att åka tillbaka gamla vägen mellan S-tälje och Sto. Jag var på väg att åka rätt i rondellen i industriområdet i S-tälje när handledaren råkade komma åt sin tuta. Jag trodde att jag var på väg åt fel håll och körde rakt istället för vänster och hamnade rätt fel. Har rätt kasst lokalsinne. Lyckades visst lura en efterföljande blå mc att köra efter också. Sorry för det. Industriområdets yttre del var inte så kul ..."

Ruggit bra, dålig stil av trådskaparen att slänga in en kass video istället.
Vad var rubriken från början? typ: till dig jag lurade va??
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
epic-win.jpg
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top