Tutluras-tråden.

JimmyE

Det man inte minns har aldrig hänt!!!
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Kungälv/Göteborg
Hoj
Blade 954:a "Black Edition"
har sett bilden många gånger men aldrig tänkt på det tills nu... en sån där kon väger ganska mycket... Hur håller den sig kvar? :confused:

Finns väl två sätt: Antingen är den så långt in där solen inte skiner, Eller så kniper han utav bara Hel***e.....:arsele
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det är ingen som ser stödet som går upp från pakethållaren?
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Man kan ju undra hur skönt det är att dra över med den där...
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Äh Pippi..... Du skrämmer väl ingen.... inte ens med en sån där bak.......:arsele



Johooo, jag är ju JÄTTEfarlig när jag åker ut och tutluras. Du anar inte, man åker förbi nån stackars ovetande och samtidigt som man tutar till så styr man lite elakt mot dom och tvärnitar så man glider i gruset. Mohahha. :rolleyes:
 

JimmyE

Det man inte minns har aldrig hänt!!!
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Kungälv/Göteborg
Hoj
Blade 954:a "Black Edition"
Johooo, jag är ju JÄTTEfarlig när jag åker ut och tutluras. Du anar inte, man åker förbi nån stackars ovetande och samtidigt som man tutar till så styr man lite elakt mot dom och tvärnitar så man glider i gruset. Mohahha. :rolleyes:

:D Hade nog varken sett dig eller hört tutluringen, Bara stirrat på vägkonen och undrat, What the Fu*k :rofl
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Blev det inget tutlurades från nån igår eller vad har hänt? Jag tutlurade ett missfoster påväg till jobbet idag då hon hade lyckats hamna i fel fil och höll på att krocka med ca sex bilar och hamnade till slut i ett spärrområde av allas tutlurande. :) Många kärringar borde fan inte ha körkort, och med kärringar menar jag alla som beter sig som kärringar, även om dom har en dingel mellan benen. :)
 

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Phoenix
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
HÄR ÄR FÖRKLARINGARNA PÅ DE NYA VÄGMÄRKENA:
1.Varning för farthinder
2.Varning för tutlurning
3.Varning för terrängskotertrafik
4.Varning för kö
5. Förbud mot trafik med tung lastbil (Märket har hittills angett förbud mot trafik med lastbil oavsett vikt.)
6,Förbud mot trafik med traktor och motorredskap klass II
(Märket har hittills angett förbud mot trafik med alla typer av motorredskap.)
7. Gångfartsområde (För trafikanterna har detta märke samma innebörd som dagens gårdsgata.)
8. Datumparkering
9. Förbud att parkera fordon på dag med jämnt datum
10. Förbud att parkera fordon på dag med udda datum (Detta märke, liksom de två nedanstående, utgör en anpassning till det internationella symbolspråket.)
11. Sammanvävning
12. Tillfällig hastighetsbegränsning upphör
(Märket kommer bara att användas efter en tillfällig sänkning av hastigheten på en sträcka där hastigheten annars varierar. Efter märket gäller återigen den hastighet som gällde före den tillfälliga sänkningen.)
 

Bifogat

  • 42070402321.JPG
    42070402321.JPG
    19.6 KB · Visningar: 103
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Åkersberga
Hoj
NC30
Var inne och kikade lite på Pro Superbike i kungsan i dag och på hemvägen så stannade jag vid ett övergångställe för att släppa förbi en skitnsygg brewd med stora :tuttar , jag blev så till mig att jag råkade svänga in på fel gata.

Tror ni att jag blev :tuttlurad eller kan det ha varit något annat?:confused:
 

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Phoenix
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Var inne och kikade lite på Pro Superbike i kungsan i dag och på hemvägen så stannade jag vid ett övergångställe för att släppa förbi en skitnsygg brewd med stora :tuttar , jag blev så till mig att jag råkade svänga in på fel gata.

Tror ni att jag blev :tuttlurad eller kan det ha varit något annat?:confused:
lätt att mista sig för detta därför det kommit med den nya skylten för att man inte ska förväxla det med den gamla skylten som hade varit aktuell på din platts
 

Bifogat

  • farthinder.jpg
    farthinder.jpg
    27.7 KB · Visningar: 42

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Var inne och kikade lite på Pro Superbike i kungsan i dag och på hemvägen så stannade jag vid ett övergångställe för att släppa förbi en skitnsygg brewd med stora :tuttar , jag blev så till mig att jag råkade svänga in på fel gata.

Tror ni att jag blev :tuttlurad eller kan det ha varit något annat?:confused:



Du blev definitivt :tuttlurad. :tuttar
 

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
Jag tyckte det verkade roligt å skulle testa själv.. Råkade ju tutlura en civilare. Fick 3800kr i böter + att han hotade med indraget körkort :(
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Jag tyckte det verkade roligt å skulle testa själv.. Råkade ju tutlura en civilare. Fick 3800kr i böter + att han hotade med indraget körkort :(

det här med tutlureri kan bli en både farlig och dyr historia verkar det som! jag uppmanar er alla att gå med i min nystartade förening!!
 

Bifogat

  • tutlur2.jpg
    tutlur2.jpg
    27.5 KB · Visningar: 55

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
det här med tutlureri kan bli en både farlig och dyr historia verkar det som! jag uppmanar er alla att gå med i min nystartade förening!!

Nej för fan.. även fast jag fick böter ska jag fortsätta. Kände mig sjukt outlaw! :yoparty
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top