Tutluras-tråden.

Dr.Bike

Guest
Ja, inte juste! Jag höll på med det i högstadiet men jag växte ifrån det och gick över till att tutluras istället då det ger mycket mer. Det blir liksom mer åka av att tutluras än av att tuttluras. :hihi

Tutluras...mer "åka"..men inga tuttar :tuttar...då blir det inget bra...jag är helt lost nu! I min värld är det ju DÅ det blir bra! Måste ha en öl till!
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Jag älskar att tutlura kvinnor, det ger mer effekt än när man tutlurar män. Enklare att tuttlura män istället, DET om något ger effekt. Dock tutlurar jag hellre kvinnor för att få mig ett gott skratt än att tuttlura män eftersom det är så förutsägbart. Ger inte samma nöje, tro mig. :rolleyes:

Utförs denna "tutlurning" då på knäna? :tuttar
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tutluras...mer "åka"..men inga tuttar :tuttar...då blir det inget bra...jag är helt lost nu! I min värld är det ju DÅ det blir bra! Måste ha en öl till!


Haha, du hänger ju inte med...att tuttluras betyder ju att man inte har några tuttar men försöker lura i folk att man har det. Då blir det ju inget långvarigt åka förstår du väl. Falsk marknadsföring. Bättre att inte tuttluras och använda sig av tutlurning istället. ;)



Utförs denna "tutlurning" då på knäna? :tuttar


Stå på knä när man tutluras...hur går det till...kör du på knä i bilen eller på motorcykeln? Eller menar du tuttluras nu...? Eftersom jag har lagt ner tuttlurning så kan jag inte ge dig något bra svar på den frågan. Du får fråga någon som vet. :hihi
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Stå på knä när man tutluras...hur går det till...kör du på knä i bilen eller på motorcykeln? Eller menar du tuttluras nu...? Eftersom jag har lagt ner tuttlurning så kan jag inte ge dig något bra svar på den frågan. Du får fråga någon som vet. :hihi

Han menade nog att man skulle tutlura i någon att dom skulle få sin tuta "spelad" på. :D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Här sitter man och slö läser och får det till att det är en tråd om :tuttar lurning och pippiT skrev senast i den, snacka om att det verkade bättre än det va..:(
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Det var EXAKT det jag menade! (du är smartare än de flesta här verkar det som! :D)
Hon lurade både på det ena, och det andra sättet... ;)

Vilket är det andra sättet? Jag antar att det ena är det där gamla påhittet med tutlurande, men vilket är det andra? Karamelltantlurande?

Jag är inte bara smart, jag äter kanelbullar också. Dock tutluras jag inte längre då jag anser det vara gammalmodigt. 2009 ägnar jag åt signalhornsbedrägeri enligt den kaspiska tabellen (revision 2) iförd skepparkrans.
 

Dr.Bike

Guest
Vilket är det andra sättet? Jag antar att det ena är det där gamla påhittet med tutlurande, men vilket är det andra? Karamelltantlurande?

Jag är inte bara smart, jag äter kanelbullar också. Dock tutluras jag inte längre då jag anser det vara gammalmodigt. 2009 ägnar jag åt signalhornsbedrägeri enligt den kaspiska tabellen (revision 2) iförd skepparkrans.

Ja eh..*host* det där med äldre tanter som tut-lurar i en karameller så man "kör fel"...oj, nej, jag menar som lurar i ANDRA människor karameller ute i busken... ja de kan ju vara rätt "otäcka"...*host harkel*
Ja! Sägs det iaf! :D
Vad vet väl jag om sånt...

Kanelbullar kommer man långt med! Iaf i mitt garage! HAr man en påse kanelbullar (och en tjock djävla bunt sedlar) så kan jag uträtta underverk! ;)

Här sitter man och slöläser och får det till att det är en tråd om :tuttar lurning och pippiT skrev senast i den, snacka om att det verkade bättre än det va..:(

Du är då som vanligt med i matchen... ;)

§1. Om PippiT är med i tråden så ÄR den bra! :fakta
§2. Tråden ÄR bra!
§3. Tråden handlar inte om :tuttar även om det är ett viktigt sidospår! :mattias
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Tutluras är något som sker på SH hela tiden. Någon startar en tråd, några inlägg senare utför någon en internettutluring så tråden tar en ny riktning och kvar står trådskaparen med sin blå MC och undrar vafan som hände. :va
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Tutluras är något som sker på SH hela tiden. Någon startar en tråd, några inlägg senare utför någon en internettutluring så tråden tar en ny riktning och kvar står trådskaparen med sin blå MC och undrar vafan som hände. :va

Det va ju han som började tutluras :hihi
 

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade -92
Det va ju han som började tutluras :hihi

Nja, som jag förstår det så var det 3 MC inblandade i tuthärvan. TS blev tutlurad av sin handledare i rondellen, och i samband med det så lurade TS en blå MC att följa efter honom till industriområdets yttre del. Hur nu det gick till? :va
 

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
Nja, som jag förstår det så var det 3 MC inblandade i tuthärvan. TS blev tutlurad av sin handledare i rondellen, och i samband med det så lurade TS en blå MC att följa efter honom till industriområdets yttre del. Hur nu det gick till? :va
Tutlurerihärvan I Sorunda
ifrågasatt:
"det Finns Stora Luckor i
Händelseförloppet"
Påstår insatt källa På SH
 
Last edited:

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
honkhoax.jpg
 

spookedbones

Porcus ludens
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Hallsberg
Hoj
TRIUMPH SPEED TRIPLE -04 med clip-on så man får ligga
Vem blir först att ha en sporthojtröja med "TUTLURAS" på ryggen?
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
vem blir först med att skotta upp den gamla bilden med mopedisten med en vägarbetskon ut ur röva?
borde vara första prototypen för mc-lurtutan
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top