Bara så jag förstått det här rätt nu och kan återgå till mitt jobb...
Det är alltså en kille på en tjejhoj som precis bytt slang och försöker köra på bakhjulet, i Grand Canyon, men han kör på en passagerarfotpinne och faller. Detta var dock planerat och ingen olycka.
Killen bakom som filmar får samtidigt vattenplaning när han får extra motorkraft, och misslyckas därför med att köra på sin kompis vars hoj han skulle vilja ge till sin syster.
Detta är också bekräftat av konsultfirman Krokoms sug och spol som även lackerar köksluckor.
Nej nej nej nej, det är ingen saneringsfirma. Dom bara suger o sprutar.
Aha, my bad
Men konstigt att dom kan gå runt på att bara suga och spruta. Dom borde spraylacka lite också för att öka marginalerna, särskilt med tanke på avstånden till allt från Krokom borde dom bredda sig lite kanske?
Bara så jag förstått det här rätt nu och kan återgå till mitt jobb...
Det är alltså en kille på en tjejhoj som precis bytt slang och försöker köra på bakhjulet, i Grand Canyon, men han kör på en passagerarfotpinne och faller. Detta var dock planerat och ingen olycka.
Killen bakom som filmar får samtidigt vattenplaning när han får extra motorkraft, och misslyckas därför med att köra på sin kompis vars hoj han skulle vilja ge till sin syster.
Detta är också bekräftat av konsultfirman Krokoms sug och spol som även lackerar köksluckor.
Nu har jag inte läst alla inläggen, men halkar han inte på olja som läcker från den första hojen?
Krok och spol i sugum hade spillt glykol på vägen för att en katt fastnat i pumpen.Jag har inte läst hela tråden, men varför ramlar han som filmar?
Kolla igen, pausa vid 00:26, där ser man tydligt (om man inte pausar där det är för mycket röresleoskärpa, i såna fall flytta fram ett par frames), att någonting har läckt ut från den första hojjen ut på vägen. Gå vidare och pausa vid ca 00:32, där är det jättetydligt. En mörkare nyans i form av ett brett streck. Det är olja som gör att hoj #2 klotar.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|