dn-L
Office Linebacker
Nu har jag inte läst hela tråden men, det skulle kunna vara nån slags vätska som läcker från den första hojen,
Men om man tittar på slutet av filmen, ser man att "oljan" fortsätter förbi sport hojen. Kan det vara så att "oljan" fanns där alleredan???
Asså ni är ju lite dumma, ser ni inte att oljan faktiskt fanns där hela tiden?
Hur tänkte ni där?
ofan, så han gör det med vilje ?
Nu har jag tittat på filmen ett flertal gånger och även anlitat en konsultfirma som analyserat den åt mig. Det skulle kunna vara så att viss del av den oidentifierade vätskan man ser på marken legat där redan innan de två glada motorcyklisterna trafikerat vägen. Man kan i så fall tänka sig att den första motorcyklisten som vill spara på däckskontot genom att endast använda det bakre däcket, blir lite förskrämd och råkar fumla till det så att han ramlar omkull. Möjligheten finns att hand fordon då blir trasigt på ett vis som gör att mer oidentifierbar vätska sprids över vägbanan. Allt detta skulle kunna bli för mycket för trafikanten med det större däckskontot på motorcykeln han troligen lånat av sin syster. Han ser kaozet och panikstyr i alla riktningar tills dess att hans systers fordon inte längre behåller fästet och även den ramlar omkull.
Nu säger jag inte att detta är sanningen, men det kan vara så.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|