Video Två idioter (?) misslyckas - sympatifail

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Nu har jag inte läst hela tråden men, det skulle kunna vara nån slags vätska som läcker från den första hojen, :va

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nä, men nu får ni ju ge er.

Ser ni inte att det läker ut nån slags vätska från den första grabbhojjen som hoj nr 2, tjejhojjen, verkar sladda omkull på.

Att folk på det här forumet inte har egna ögon att se med förstår jag inte...

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Det syns ju tydligt på asfalten att någon form av kol-väte-kedjor i flytande form lämnar första hojen. Min gissning är att det blir någon form av läckage ifrån första hojen i samband med kraschen. :va

:hihi

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
Nu har jag inte läst hela tråden, men det ser ut som att nåt läcker från första hojen som gör att hoj 2 får släpp.

Spiido

Medlem
Gick med
19 Jun 2012
Hoj
En jättesnabb
Jag tar som åttonde man och konstaterar att det läcker från första hojen :huvet

För övrigt, shit happens lixom :crash

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Ok..bara så alla har klart för sig...första hojen läcker olja och den andra hojen halkar på den och druttar omkull ...

Krocke73

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
Race preppad Gixxer K7
Men om man tittar på slutet av filmen, ser man att "oljan" fortsätter förbi sport hojen. Kan det vara så att "oljan" fanns där alleredan???

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Asså ni är ju lite dumma, ser ni inte att oljan faktiskt fanns där hela tiden?
Hur tänkte ni där? :rolleyes:

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
Denna "olja" som ni kallar den kan vara från tidigare fordon. inte ovanligt med det på vägarna i ryssland.
se ut att vara lite väl mycket för att komma från hijen ich sedan att det verkar fortsätta.

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750
Men om man tittar på slutet av filmen, ser man att "oljan" fortsätter förbi sport hojen. Kan det vara så att "oljan" fanns där alleredan???

Hojen du ser i slutet på filmen tillhör klantarsle #2. Klantarsle #1 följer spåret och springer vidare till sin egen hoj - den som pissa på sig.

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Nu har jag tittat på filmen ett flertal gånger och även anlitat en konsultfirma som analyserat den åt mig. Det skulle kunna vara så att viss del av den oidentifierade vätskan man ser på marken legat där redan innan de två glada motorcyklisterna trafikerat vägen. Man kan i så fall tänka sig att den första motorcyklisten som vill spara på däckskontot genom att endast använda det bakre däcket, blir lite förskrämd och råkar fumla till det så att han ramlar omkull. Möjligheten finns att hand fordon då blir trasigt på ett vis som gör att mer oidentifierbar vätska sprids över vägbanan. Allt detta skulle kunna bli för mycket för trafikanten med det större däckskontot på motorcykeln han troligen lånat av sin syster. Han ser kaozet och panikstyr i alla riktningar tills dess att hans systers fordon inte längre behåller fästet och även den ramlar omkull.

Nu säger jag inte att detta är sanningen, men det kan vara så.

:va

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Nu har jag tittat på filmen ett flertal gånger och även anlitat en konsultfirma som analyserat den åt mig. Det skulle kunna vara så att viss del av den oidentifierade vätskan man ser på marken legat där redan innan de två glada motorcyklisterna trafikerat vägen. Man kan i så fall tänka sig att den första motorcyklisten som vill spara på däckskontot genom att endast använda det bakre däcket, blir lite förskrämd och råkar fumla till det så att han ramlar omkull. Möjligheten finns att hand fordon då blir trasigt på ett vis som gör att mer oidentifierbar vätska sprids över vägbanan. Allt detta skulle kunna bli för mycket för trafikanten med det större däckskontot på motorcykeln han troligen lånat av sin syster. Han ser kaozet och panikstyr i alla riktningar tills dess att hans systers fordon inte längre behåller fästet och även den ramlar omkull.

Nu säger jag inte att detta är sanningen, men det kan vara så.

:va

Hmm, du kan ha rätt.

Men eftersom alla vet att det som står på internet är falskt tills någon, typ Siw Malmqvist, säger annat så skulle jag vilja veta vilken konsultfirma du anlitat för denna analys. (anal *fniss)

För om det skulle kunna tänkas vara så som du hävdar i ditt inlägg här ovanför mig, nä inte ovanför min skalle ovanför mitt inlägg givetvis. Så skulle det innebära att personerna faktiskt har halkat omkull på grund av någon slags vätska på vägen som en okänd person, okänd av mig iallafall, har tappat ut.

Är det någon som känner denna människa?
Isåfall vore det ju jetteenkelt.

Men... Ur vilken sorts behållare har vätskan tappats?
Formen på vätskan där den ligger på vägbanan förefaller vara i färdriktningen och eventuellt även mot färdriktningen om man råkar åka ut på fel påfart, som visade sig vara en avfart.
Då har man skitit i det blå skåpet vill jag bara tillägga.

Tur jag bara har ekfärgade skåp här på kontoret.
Men köksluckorna hemma är i nån ljusblå ton... Hmm, det kanske inte var disken som luktade imorse ialla fall?

Är det nån som känner till en bra saneringsfirma som tar på sig skitjobb?

Jag är ju nyinflyttad i stan så jag har lite dålig koll på vilka man ska anlita, hemma hade vi Krokoms sug och spol. Dom fixade allt...

En gång så vart det lite för mycket vatten i avloppet på gatan, då kom dom med en stor grön lastbil och sög upp alltihopa. Det var imponerande.

Grannens katt försvann i ungefär samma veva.

Vart var vi?

Jo, hur mår du?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad