The Gungner
Loki f er yfir akra
Jag trodde det var förbjudet med fildelning.....
Nä, men rövduschen i ditt hemland har du väl inte missat? Det där lilla duschandtaget kopplat till tvättstället.
View attachment 391379
View attachment 391380
Finlands sak är vår?
Såna där finns det överallt lär använda de till har jag förstått... finns det inte sådant i sverige?
Såna där finns det överallt lär använda de till har jag förstått... finns det inte sådant i sverige?
Nej, vi har duschar....
Problem fyra: när man sen sitter där byttan med arslet genomsurt efter sin lilla tvagning, hur har dom tänkt att man skall torka sig!?
Och tvål och Fillmjölk...
Jag kan även passa på att erkänna att jag en gång fick för mig att tvätta med en såndär handdusch...
Jag hade varit på jobb allt för länge och orkade inte släpa mig i duschen... det gick inte såvärst bra...
Problem ett: handduschjäveln hade ett helt galet tryck jämfört med vanliga duschen, det var som att köra upp en en trycktvätt i arselet
Problem två: slangen innehåller även den en hel del kallt vatten...
Problem tre: var skall man liksom sluta tvätta sig? Naveln?
Problem fyra: när man sen sitter där byttan med arslet genomsurt efter sin lilla tvagning, hur har dom tänkt att man skall torka sig!?
Inte dasspapper iaf.
Vet en gång i min ungdom som jag skulle göra en snabbrenovering av drulen efter en session, kan bara säga att dasspapper suger.
the shit.
Yep. Rotborste is the shit.
Ja, jag postade denna lite som en tröst för alla er andra underliga filurer därute.
Det roliga är ju inte bara att snubben kör tvål och fil i röven, utan att han fixat det så fint så att han alltid har en kall skål med fil stående på muggen
Nu skrev han ju att han hade flickvän men annars undrar jag hur han hade förklarat det för ett eventuellt dambesök.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|