Tvål i röven?

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Man tvättar sig med tvål i röven varje dag, men inte torkar sig med tvål, tycker det låter as-skumt....

Om man tänker så här..... Du är riktigt jävla dålig i magen. Antagligen finns det lite hårväxt där bak om du inte gör det ännu mer hygieniskt och rakar röven. Om du sprayar ner arslet totalt och sedan försöker torka bort "smutsen" utan att tillsätta tvål och vatten...hur f.n blir det helt rent då? Det är absolut omöjligt att torka bort allt med ett torrt papper, så är det bara. Gå ut och ta upp en hundskit på gatan och försök att torka bort det och lukten med ett papper...hahaha!

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Om man tänker så här..... Du är riktigt jävla dålig i magen. Antagligen finns det lite hårväxt där bak om du inte gör det ännu mer hygieniskt och rakar röven. Om du sprayar ner arslet totalt och sedan försöker torka bort "smutsen" utan att tillsätta tvål och vatten...hur f.n blir det helt rent då? Det är absolut omöjligt att torka bort allt med ett torrt papper, så är det bara. Gå ut och ta upp en hundskit på gatan och försök att torka bort det och lukten med ett papper...hahaha!

Om man nu är så dålig i magen och har så fruktansvärt mycket hår i röven så är det väl bättre att duscha för att få bort det.

Jag är en väldigt hår-fri människa då jag är väldigt "hygenisk", så jag har inte de problemen, men är jag dålig i magen så använder jag vatten, att hålla på med tvål i röven utanför "dusch-tiderna" får någon annan hålla på med =)

Sen kan man ju diskutera hur vida skinkorna är konstruerade på människan för att skärma av röven från omvärlden tills man duschat =)

Och hur gjorde man innan tvål uppfanns? Kunde man inte vara dålig i magen då eller har det helt enkelt gått över styr med att tvåla in röven så fort man skitit? :D Måste varit fruktansvärt jobbigt alla de tusentals åren människan vandrat på jorden utan tvål ;)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin