Tvåtaktsolja med jordgubbslukt!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Saxat ifrån Superbike

Rock Oil is pleased to announce the arrival of strawberry flavoured two-stroke oil for rank supermoto bikes and pain-in-the-arse scooters. And proper racing bikes. We all know about the additive packages that are added to oil, but this is a first. Purists will no doubt be appalled, but there you go, you can't stop the march of scientific progress. There's a revised fully-synthetic TRM four-stroke oil too, designed for V-twins. Next month, strawberries and cream flavour helmet cleaner.

Vem blir först i 250 depån? :D

Fan vad grymt, men jag tycker 2t-röken luktar godare på nåt vis, den utstrålar racing och en speciell känsla.
Men kläderna kunde ju lukta godare av det :D

Catman körde sin 250 på någon olja som luktade nygräddade pannkakor. Hur gott som helst.

watson skrev:
Castrol TTS LUKTAR ju jordgubb!!

/FW

Tycker snarare att hojen luktar som en hel crossbana när man kör på TTS, å det gör man ju =) Lukten passar alldeles utmärkt eftersom man kör en cross för gatbruk :tummenupp

Tvåtaktare ska lukta ricinolja! (Gissa hur många det är som undrar vad sjutton jag kör på...)

Det var något av sidvagns-ekipagen i vintras i RM i isbana, som körde med jordgubbsluktande olja. I små doser är det OK, men när de står bredvid i depån och varmkör sitt monster till maskin, tröttnar man ganska fort (och de lät rent fördjävligt :p ).

Inte för att vara sarkastisk eller så, men Castrol R ÄR ricinolja... ;) Närmare bestämt den ricinoljan jag kör med.

Ska vi vara så petiga så finns det inte många oljor som luktar ricinolja alltså, eftersom det är tillsatser i alla ricinoljor som är avsedda för att användas i motorer. Sedan är det ju frågan om det är ricinoljan eller tillsatserna som luktar mest, när det gäller Castrol R gissar jag på ricinoljebasen. Märkligt att 4% R40 kan få folk att reagera så kraftigt på att det luktar annorlunda... :rolleyes:

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick