Tvåtaktsolja med jordgubbslukt!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Saxat ifrån Superbike

Rock Oil is pleased to announce the arrival of strawberry flavoured two-stroke oil for rank supermoto bikes and pain-in-the-arse scooters. And proper racing bikes. We all know about the additive packages that are added to oil, but this is a first. Purists will no doubt be appalled, but there you go, you can't stop the march of scientific progress. There's a revised fully-synthetic TRM four-stroke oil too, designed for V-twins. Next month, strawberries and cream flavour helmet cleaner.

Vem blir först i 250 depån? :D

Fan vad grymt, men jag tycker 2t-röken luktar godare på nåt vis, den utstrålar racing och en speciell känsla.
Men kläderna kunde ju lukta godare av det :D

Catman körde sin 250 på någon olja som luktade nygräddade pannkakor. Hur gott som helst.

watson skrev:
Castrol TTS LUKTAR ju jordgubb!!

/FW

Tycker snarare att hojen luktar som en hel crossbana när man kör på TTS, å det gör man ju =) Lukten passar alldeles utmärkt eftersom man kör en cross för gatbruk :tummenupp

Tvåtaktare ska lukta ricinolja! (Gissa hur många det är som undrar vad sjutton jag kör på...)

Det var något av sidvagns-ekipagen i vintras i RM i isbana, som körde med jordgubbsluktande olja. I små doser är det OK, men när de står bredvid i depån och varmkör sitt monster till maskin, tröttnar man ganska fort (och de lät rent fördjävligt :p ).

Inte för att vara sarkastisk eller så, men Castrol R ÄR ricinolja... ;) Närmare bestämt den ricinoljan jag kör med.

Ska vi vara så petiga så finns det inte många oljor som luktar ricinolja alltså, eftersom det är tillsatser i alla ricinoljor som är avsedda för att användas i motorer. Sedan är det ju frågan om det är ricinoljan eller tillsatserna som luktar mest, när det gäller Castrol R gissar jag på ricinoljebasen. Märkligt att 4% R40 kan få folk att reagera så kraftigt på att det luktar annorlunda... :rolleyes:

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick