zykl0n skrev:Hur högt tror du "brand" låter?
Jag är extremt lättväkt, så jag vaknar nog vid minsta knäpp ska du se. Om det dvs inte är när det är dags att gå upp för att åka till jobbet, då kan jag nog somna om även om så tv:n exploderar....
zykl0n skrev:Hur högt tror du "brand" låter?
Penguin skrev:Skandal!Du skulle ha ringt på mig, jag hade kommit med en hel isbunke omgående.
![]()
ninja 636 skrev:Ska tänka på det nästa gång. Var når jag dig, 112 eller![]()
Penguin skrev:Nej nej! 071-XXXXXX börjar numret på. PM:ar över resten enbart till dig!I isbunken kanske jag t o m har en champagneflaska som plåster på såren.
![]()
![]()
Bikerbitch skrev:Tur att det gick bra med dig Dunderkissen
Jag tar för vana att dra ur sladden ur Tv.n när jag ska sova eller så. Tittar iofs inte överdrivet mkt på tv men det är en vana som sitter i sen jag var liten. Kalla mig larvig men jag tycker det känns säkrare. Vet inte vad som är säkert.
Räcker det med att stänga av på knappen på Tv.n eller måste man dra ut sladden så att det verkligen inte skall hända något.
BioFlopp skrev:Det räcker med att stänga av med knappen där framme.... strömmen går inte nån annan stans än fram till den knappen när den är avslagen
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |