Tyckte jag kände igen killen på klippet!
Det är fan obi-wan-kenobi från 1,2 och 3 star wars filmen
haha gött!
Ang alaska-rullen: Vem vill se ett par tjocka gamla gubbar som för minsta grussprut släpper gasen och tar en fika? Fina miljöer dock!
Andra "vanliga" människor som kan inspireras att göra liknande resor själva, kanske?
Nej, andra "tjocka gamla" gubbar som kan inspireras att göra liknande resor själva, kanske?
Trams!
Klart man blir inspirerad även om man kanske inte skulle åkt med just det gänget.
Mesta inspirationen hittar jag på siter som www.advrider.com www.adventurebikerider.com och andra äventyrsforum.
På senare år så har jag återupptäckt hojåkandet eller snarare en annan sida av det då jag släppte sporthojandet efter 20 år och klev upp på en höghjuling och lät mig inspireras av personer som StrikingViking, BigAlSmith, Hubert Kriegel m fl
När man tar steget ut i världen så upptäcker man att det är inte bara här hemma på den vanliga slingan som den stora hojgemenskapen finns. Oavsett samhällsklass, nationalitet, religion eller etnicitet så är alla hojåkare du med varandra från det ögonblick deras blickar möts. Ingen blir lämnad övergiven på en öde väg och relationen som uppstår kan inte hämtas någon annanstans i samhället, varken ett modernt eller omodernt.
Hade alla kört hoj hade världen varit en bra mycket bättre plats att leva på.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|