betsy
Fuck cancer
Södra länken är väl en bit på vägen till mina utlovade våfflor
TwinSucker skrev:Det börjar bli en gedigen lista...och att till och med få celebert besök ifrån Dalarna är ju nästan kungligt
Jag ska se till att fixa fram en rutt snart så att ni vet vart vi ska
Det närmar sig mullermöte med stormsteg
//TwinSucker
Glöm inte Rapido sen, jag har förlängt Våffeltiden för er skull ju!TwinSucker skrev:Det ska uppfyllas...frågar är bara hur många vi blir som drar där för vår slutdestination för dagen är att alla mullrar in till Vaxholm för fika och mullerprat därefter tänkte iaf jag ta båten över till Rindö och vidare till Gustavsberg med sikte på Södralänken
SÅÅÅÅÅ hur många ska med till Länken
Det är pheeeet akustik där nere
//TwinSucker
Mille-R skrev:Glöm inte Rapido sen, jag har förlängt Våffeltiden för er skull ju!
bikerwoman skrev:I värsta nödfall, får jag komma på ninjan då? Ni vet ju att jag är en äkta twinbikerwoman egentligen...
Mille-R skrev:Glöm inte Rapido sen, jag har förlängt Våffeltiden för er skull ju!
Tänkte åka länken både dit och hem så om nån vill åka i grupp så är det ju bara att hänga på eller pm:a.Jag mullrar ju från Nynäshamn så det är ju att par samhällen som jag passerar på vägen så att sägaTwinSucker skrev:Det ska uppfyllas...frågar är bara hur många vi blir som drar där för vår slutdestination för dagen är att alla mullrar in till Vaxholm för fika och mullerprat därefter tänkte iaf jag ta båten över till Rindö och vidare till Gustavsberg med sikte på Södralänken
SÅÅÅÅÅ hur många ska med till Länken
Det är pheeeet akustik där nere
//TwinSucker
Det tycker jag låter som ett bra alternativ men vi får ju se hur många som dyker upp.icko skrev:Verkar nästan läge o dela in i fler än 2 grupper!!??
Jag har karta på touringhojen, hittar bra på Roslagsvägarna o kan agera körledare i mellanhyffsatsnabbttempo.
Vi landar pratiskt taget i Rapidos trådgårdbetsy skrev:Södra länken är väl en bit på vägen till mina utlovade våfflor
Ska du tvinga henne att köra med dumstruten på huvet oxå ellerbetsy skrev:JAG bestämmer att det är OK, det är ju inget överflöd på kvinnliga deltagare direkt.
Jag kommer oxå att åka där både dit och hem, så vi kan ju slå följe. Jag bor i Trångsund så det är ju på vägentlmartin skrev:Tänkte åka länken både dit och hem så om nån vill åka i grupp så är det ju bara att hänga på eller pm:a.
Jag ska säga till mamma Betsy att hon sparar några till dig...annars blir det inga kvar, du förstår hon är ett våffelmonster i förklädnadduckie skrev:Jag vill ockå ha våfflor!
Jag?..duckie skrev:Försök inte tränga dig!
Fan, man har ju skaffat sig en ny fotokamera nu, kommer nog att välja den före video.TwinSucker skrev:Se till att fixa ett ställ nu...
Vi vill ha film!! Jag kommer att köra med tankcam så du kan få materialet och redigera oxå
Seadn kan jag ju har hjälmkamera och fota samtidigt. Smaart Micke!MikkE skrev:Fan, man har ju skaffat sig en ny fotokamera nu, kommer nog att välja den före video.
Men jag kan redigera om du vill
bikerwoman skrev:Klart man ska dundra igenom södra länken ...bara jag nu får ihop min hoj tills dess....
benkar skrev:Jag vill oxå hänga på...
/B
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!